M
mamma-80
Vieras
Olisiko täällä uusia äitejä & lapsia meille ystäväksi? Olen 26 v äiti, lapset tyttö 3v9kk ja poika 1v3kk ja masussa köllii pikkuinen rv 20+2. Mailailkaa, kauneus.terveys@netti.fi :flower:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 12:13 tiipeli kirjoitti:Oiskohan aikomusta silleen oikeesti kokoontua/tavata?? Nyt kun kesä ja hyvät kelitkin (toiveissa ainakin) lähenee, niin vois järkätä jonkun puisto/pikniktapaamisen?
Tiipeli & pojat
ps. julia05, me asutaan kans keskussairaalan lähistöllä... mäki-matin puisto, käyräpuisto (tunnetaan paremmin nimellä rekku-puisto) ja voionmaankadun salen takainen puisto (mikä lie nimeltään?) on lähellä. niistä kahviloista en niin tiiä...tai keskustassa on tourutupa, mut se menee kesäks kiinni.
:wave: täältä ainakin tahtois mukaan. (vaikken Jkl:ssä asukaan, mut sen verran lähellä kuitenkin.)Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 12:13 tiipeli kirjoitti:Oiskohan aikomusta silleen oikeesti kokoontua/tavata?? Nyt kun kesä ja hyvät kelitkin (toiveissa ainakin) lähenee, niin vois järkätä jonkun puisto/pikniktapaamisen?
Tiipeli & pojat
Jos keskikaupungilta päin tuut, niin esim. Väinönkatu-Sepänkatu-Viitaniementie (jota oikealle päähän saakka) Siellä oletettavasti pitäis nähdä...toivottavasti oon suunnistamassa oikeeseen paikkaan. Jelppaa Tiipeli, jos oon väärään paikkaan menossa!Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 13:07 nintzu kirjoitti:missä päin Jkylää on Viitaniemi? Ei sano mulle mitään...
Mä käyn viemässä sillon ekaks miehen Ritoniemeen porukoilleen remonttia tekemään, voin napata teidät samalla kyytiin jos tarvii.Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 16:45 mutzi81 kirjoitti:Mitä tapahtuu ja missä???!!! Tämä kaipaa kovasti uusia ystäviä!!! Poika kohta 4v ja tyttö 2kk. :wave: Asutaan heinälammella.
Alkuperäinen kirjoittaja synnevi:\Mä käyn viemässä sillon ekaks miehen Ritoniemeen porukoilleen remonttia tekemään, voin napata teidät samalla kyytiin jos tarvii.Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 16:45 mutzi81 kirjoitti:Mitä tapahtuu ja missä???!!! Tämä kaipaa kovasti uusia ystäviä!!! Poika kohta 4v ja tyttö 2kk. :wave: Asutaan heinälammella.