S
Salla1967
Vieras
Pääseekö Jyväskylässä yli 40-vuotias julkisen puolen lapsettomuustutkimuksiin ja -hoitoihin sairaalaan? Tekeekö ne terveyskeskuksessakaan mitään tutkimuksia näin "vanhalle"? Vai pitääkö alusta lähtien kaikki tehdä yksityisellä puolella?
Minulla on monta sellaista asiaa, jotka vaikeuttavat raskaaksi tuloani, joten omin avuin en varmaankaan tule raskaaksi. Mistähän vaan saisi kerättyä rahat hoitoihin?
Kertokaa omista kokemuksistanne ja vinkkejä luomuraskautumiseen jne!
Minulla on monta sellaista asiaa, jotka vaikeuttavat raskaaksi tuloani, joten omin avuin en varmaankaan tule raskaaksi. Mistähän vaan saisi kerättyä rahat hoitoihin?
Kertokaa omista kokemuksistanne ja vinkkejä luomuraskautumiseen jne!