k-18 ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun miehellä tulee kans reilusti aina spermaa ja vaikka kuinka pesen niin tuleehan sitä sitten jälkeen päinkin vielä pois.
Mutta, minä pidä koko ajan pikkuhousun suojia, joten ne nappaa hajut, ja vaihdan suojan joka vessa reissu vaikkei muka likainen oliskaan.
Ei haise sillä tavalla, mut jos ilman mitään kuljen vaikka olis pesut tehty niin varmana haisee.

jos on joku tulehdus niin sehän just oireilee erittämällä normaalia enemmän valkovuotoa, joka saattaa olla värillistä, voimakastuoksuista. kokeile hiivalääkettä, et menetä mitään ja jos toimii paranet. oon kyllä sillä kannalla ettei spermalla ole yhteyttä vaivaan. miksi pitäs miestä kiusata? pahimmassa tapauksessa vielä tarttuu mieheen.

Itseasiassa olen tästä kerran maininnutkin gynelle joka vain totesi että kyllä se terve pimppakin haiskahtaa jos miehen spermantuotanto on kova ja sitä jää sisälle muhimaan.

Tämä siis tiedetään, mietin vain että mitenköhän muut ovat ongelman ratkaisseet. TUntuu että teen seksin miehen mielestä jotenkin tosi hankalaksi, kehtaan jopa käskeä sen pesulle ennen seksiä mikä tuntuu miehen mielestä melkein ennenkuulumattomalta vaikka asiaa on pari vuotta väännetty ja nyt sitten vielä tämä... Joo, ei helppoa.

Ei kuulosta normaalille, jos kerta niin HIRVEÄLLE haisee...
Totta kai terveessä alapäässä on lievä tuoksu aina, mutta se ei ole järkyttävä, eikä se löyhyä housujen läpi...

Ja ei edelleenkään ole hiivaa eikä ole tulehdusta. Se nyt vain on niin. On se kumma että jos en pari päivää harrasta miehen kanssa mitään niin olen tuoksuton mutta miehen jäljiltä sitten haisee sen päivän tai pari. Järkevin vastaus on ollut tuo ph-juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Itseasiassa olen tästä kerran maininnutkin gynelle joka vain totesi että kyllä se terve pimppakin haiskahtaa jos miehen spermantuotanto on kova ja sitä jää sisälle muhimaan.

Tämä siis tiedetään, mietin vain että mitenköhän muut ovat ongelman ratkaisseet. TUntuu että teen seksin miehen mielestä jotenkin tosi hankalaksi, kehtaan jopa käskeä sen pesulle ennen seksiä mikä tuntuu miehen mielestä melkein ennenkuulumattomalta vaikka asiaa on pari vuotta väännetty ja nyt sitten vielä tämä... Joo, ei helppoa.

No mun mielestä se on itsestäänselvää, että molemmat pesee värkkinsä ennen, kuin aletaan edes ehdotella. Se on kohteliasta. Eikä siinä oikeasti ole mitään vaikeaa, ei kai kukaan tule plakkisilla hampaillakaan suuteloimaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

No mun mielestä se on itsestäänselvää, että molemmat pesee värkkinsä ennen, kuin aletaan edes ehdotella. Se on kohteliasta. Eikä siinä oikeasti ole mitään vaikeaa, ei kai kukaan tule plakkisilla hampaillakaan suuteloimaan?

Peesi. Totta kai pestään ennen seksiä, ja myös sen jälkeen... Eikä haise.

Ja ei edelleenkään ole hiivaa eikä ole tulehdusta. Se nyt vain on niin. On se kumma että jos en pari päivää harrasta miehen kanssa mitään niin olen tuoksuton mutta miehen jäljiltä sitten haisee sen päivän tai pari. Järkevin vastaus on ollut tuo ph-juttu.
Just näin se menee,eikä ole kyse mistään tulehduksesta.Normaalia varsinkin meillä koska mä en mene seksin jälkeen koskaan välittömästi pesulle vaan jään miehen kainaloon jolloin se pesukin viivästyy.

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Just näin se menee,eikä ole kyse mistään tulehduksesta.Normaalia varsinkin meillä koska mä en mene seksin jälkeen koskaan välittömästi pesulle vaan jään miehen kainaloon jolloin se pesukin viivästyy.

Mikrobiologian opettajani kertoi, että on olemassa jokin tietty tulehdus tai vastaava, jonka vuoksi tuo haju tulee. Siis jos oikeasti haisee pahalle (kalalle?) kannattaa testauttaa kaikki tulehdukset.

Alkuperäinen kirjoittaja --:

Mikrobiologian opettajani kertoi, että on olemassa jokin tietty tulehdus tai vastaava, jonka vuoksi tuo haju tulee. Siis jos oikeasti haisee pahalle (kalalle?) kannattaa testauttaa kaikki tulehdukset.

Mutta semmoiset tulehdukset johtuu juuri bakteeritasapainosta. Haitallinen (hajua aiheuttava) bakteeri pääsee voitolle ja tulee sitten sitä hajua ja joillain punoitusta yms. Jos halua ilmenee aina vain ph:n muuttuessa, niin ei se taida varsinainen tulehdus olla, mutta haju kertoo, että bakteeritasapaino ei ole niin hyvä, kuin voisi olla.

Maitohappobakteeri olis siellä hyödyllinen, se estäisi niitä hajua, kun se toinen bakteeri ei siitä tykkää.

Alkuperäinen kirjoittaja --:

MUlla ei ole tulehduksia,on testattu.Gyne sanoi että normaalia on.Ja mä en puhu kalanhajusta vaan hajusta mikä jää yhdynnän jälkeen ja pysyy vielä seuraavanakin päivänä huolimatta pesuista.

Alkuperäinen kirjoittaja hahahaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No lihaksia supistamalla. Ja saatan sormen myös suihkussa laittaa sisääni peseytyessäni seksin jälkeen.

Ei minulla ainakaan turpoa mikään umpeen... Mutta epäilen kyllä tulehdusta, jos kovin haisee ap:lla.

Oikein sormella ryöräät emätintäsi pesulla? Kas kun et käytä pulloharjaa:)

Mikä tuossa nyt on outoa? Helpommin tulee silloin ulos, eikä jää sisälle haisemaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Ehkä tässä olisi parempi vertaus että ei tule suutelemaan ennen hampaiden pesua :)

Alkuperäinen kirjoittaja vastaaja nro2:
Kai peseydyt kunnolla seksin jälkeen?
Itse (tietenkin) peseydyn, eikä haise miltään.

mutta totta kai jokainen peseytyy ennen ja jälkeen se nyt on selvä. Mutta eikö sinulla muka valu spermaa seuraavana päivänä pimpistä ulos, haisten TODELLA vastenmieliseltä? Jos ei niin ok, mutta joillain tämä ongelma on aito, ilman puutteellista hygieniaa.

Ei kyllä todellakaan haise TODELLA vastenmieliseltä... Kannattaa peseytyä kunnolla seksin jälkeen, niin sitä ei jää sisään muhimaan.

No lihaksia supistamalla. Ja saatan sormen myös suihkussa laittaa sisääni peseytyessäni seksin jälkeen.

Ei minulla ainakaan turpoa mikään umpeen... Mutta epäilen kyllä tulehdusta, jos kovin haisee ap:lla.

Mikä tuossa nyt on outoa? Helpommin tulee silloin ulos, eikä jää sisälle haisemaan...

tai sitte voi koittaa kyykkäystä :D oikeasti tehokas... mulla ikinä mikään jää haisemaan vaikka peittoa heilutellaan hyvinkin ahkerasti...

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Sirkka on aina näissä hajuketjuissa asiantuntevana. B)

No oothan säkin asiantuntevasti kertonut, että naisen alapään kuuluu haista sillille? (mistä satun kyllä olemaan aika paljon eri mieltä )

Alkuperäinen kirjoittaja hh:

tai sitte voi koittaa kyykkäystä :D oikeasti tehokas... mulla ikinä mikään jää haisemaan vaikka peittoa heilutellaan hyvinkin ahkerasti...

:D Tässä vois olla hyvä vinkki ap:lle.

Mullakin sellainen tasku johon se sperma jää ja osa tulee aina vasta seuraavana päivänä pois. Ei kyse ole mistään bakteeritasapainosta vaan alapään muodosta. Tuon vuoksi tulen raskaaksikin kerrasta. Ennen kuin huomasin tämän monta kertaa mietin mitä mulla lirahtaa lastillinen housuun vaikka seksiä harrastettu edellisenä päivänä. Tottakai se sperma haisee kun on sisälläsi vuorokauden.

Mullakin sellainen tasku johon se sperma jää ja osa tulee aina vasta seuraavana päivänä pois. Ei kyse ole mistään bakteeritasapainosta vaan alapään muodosta. Tuon vuoksi tulen raskaaksikin kerrasta. Ennen kuin huomasin tämän monta kertaa mietin mitä mulla lirahtaa lastillinen housuun vaikka seksiä harrastettu edellisenä päivänä. Tottakai se sperma haisee kun on sisälläsi vuorokauden.

Yhteistyössä