K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuossa Puolan haastiksessakin B puhuu Käärijästä ei Jerestä. Ei korosta mitenkään Kta niinkuin ennen. Mua oikeasti surettaa se, että näillä näkymin ei enää nähdä enää heidän yhteistä hassutteluaan missään siis edes ystävinä.

Tääkin on mielenkiintoinen pohdinta. Ja taas tulee mieleen se, että K kieltäytyi Israelista ja Serbiasta Joksujen takia. Mitähän tästä kaikesta oikein pitäisi ajatella? Pää jo sekoaa.
Minustakin näyttää siltä, että K oli oikeasti tyhjentänyt kalenterinsa voidakseen liittyä jonkin matkaa JO:n seuraksi myös tälle kiertueelle, mutta viime hetkillä tuli sitten tämä suunnitelman muutos taloudellisista syistä.

Ehkä keskustelivat kerrankin face to face, vakavasti. Ja selvinpäin ja rehellisesti. K toi oman kantansa selvästi esiin. B taasen omansa. Yhteisymmärrys tuli, kaveruus säilyy. Keikkabussiin meno ei enää sopinut kuvioon.
Minäkään en usko että keikkabussiin meno kaatui siihen, että yhtäkkiä otettiinkin joku toinen mukaan. Kyllä JC olisi päässyt matkaamaan keikkapaikoille yksinkin ja onhan hänellä se ystävä ollut mukana. Uskon enemmän tähän, että se aikaisempi tänne saapuminen olisi käytetty tilanteen selvittelyyn eikä sen jälkeen ollut tunnelma sellainen, että K n mukaan lähteminen olisi ollut viisasta.

Minusta näytti että Bojan oli oikeasti ihastunut, ehkä toivoi pitkään että asiat muuttuisi/ etenisi ja luovutti syksyllä tai viimeistään keväällä kun huomasi ettei etene. Eipä tuota ulkopuolisena voi oikein sanoa, mutta se ihastus oli ainakin omaan silmään ihan ilmeistä.

Näin mäkin tämän näen. Ja mun mielestä niissä kiertuetta edeltävissä haastatteluissa ei näkynyt luovuttanutta miestä, vaan päinvastoin. Suomesta ja Virosta ei nähty kovin paljon, mutta erilaiset vibat tuli.

Näin mäkin tämän näen. Ja mun mielestä niissä kiertuetta edeltävissä haastatteluissa ei näkynyt luovuttanutta miestä, vaan päinvastoin. Suomesta ja Virosta ei nähty kovin paljon, mutta erilaiset vibat tuli.
Kysymys, kuinka monta kertaa B on pettynyt? Tämä ei ole syytös mihinkään päin. Ja pettymyksetkin on oletus. Ruissista tulee kiinnostava, menevätkö edes toistensa bäkkärille. Ja missä on Damon.

Ehkä keskustelivat kerrankin face to face, vakavasti. Ja selvinpäin ja rehellisesti. K toi oman kantansa selvästi esiin. B taasen omansa. Yhteisymmärrys tuli, kaveruus säilyy. Keikkabussiin meno ei enää sopinut kuvioon.

Tätä olen itsekin miettinyt yhtenä varteenotettavana vaihtoehtona. Ehkä tarvitsevat hetken aikaa ja tilaa sopeutua uuteen tilanteeseen. Ystävyyden loppumiseen en usko hetkeäkään. Ehkä löytää uuden uoman. 40 vuotta pitää yhä.

Minäkään en usko että keikkabussiin meno kaatui siihen, että yhtäkkiä otettiinkin joku toinen mukaan. Kyllä JC olisi päässyt matkaamaan keikkapaikoille yksinkin ja onhan hänellä se ystävä ollut mukana. Uskon enemmän tähän, että se aikaisempi tänne saapuminen olisi käytetty tilanteen selvittelyyn eikä sen jälkeen ollut tunnelma sellainen, että K n mukaan lähteminen olisi ollut viisasta.
Mutta JC & se kuvaaja maksaa varmasti osan kuluista kun eivät kuulu Joksujen crewiin ja lipunmyynti ei oo kuitenkaan monessakaan paikassa ollut paras mahdollinen niin miksipä eivät heitä ottais sitten mukaan että saa ees vähän kuluja vähemmäksi

Nyt pitää muistaa, että K seurustelee, B ei. Lisäksi vaikuttaa siltä, että B on/oli korviaan myöten rakastunut. K ehkä vähemmän??

Jos itselläni olisi tuollainen tilanne ja toisen puoliso olisi lähes koko ajan samassa tilassa, niin kyllä itsekin himmailisin. Tavallaan tuossa asetelmassa on melkein pakkokin sen olla aloitteellinen, jolla on (toinenkin?) suhde.
Onko aivan varmaa, että B ei seurustele kenenkään kanssa?

Mä olin Kultsalla ja kun näin Kn seuralaisineen, mun mahan pohjasta kouraisi oikein kunnolla. Tuli olo niinkuin mut ois jätetty. Tiedän ihan sairastahan tämä on. Mutta enää en uskalla enkä pysty shippaamaan. Ja ketään en syytä, itse menin liian syvälle tähän mukaan.
Ainoa lohtu oli TMn= turvamiehen näkeminen samassa seurueessa. Mikä ihana nallekarhumies. Hän on minun lemppari,Kn ja Bn lisäksi.
Ei vaivuta epätoivoon.

Tääkin on mielenkiintoinen pohdinta. Ja taas tulee mieleen se, että K kieltäytyi Israelista ja Serbiasta Joksujen takia. Mitähän tästä kaikesta oikein pitäisi ajatella? Pää jo sekoaa.
En jaksa uskoa, että K kieltäytyi JOn tähden matkoista. Israel ei ole tänäpäivänä paras mahdollinen keikkapaikka. Serbia oli ehkä liian haasteellinen Kn heikon kielitaidon takia. Eikä aina voi olla kielitaitoinen turvamies tai turvanainen vierellä jeesimässä.
Klle sopivat hyvin nuo rahakkaat mainoskuviot, Suomessa. Pirkat sunmuut.

Yhteistyössä