V
vierailija
Vieras
Haisupyllykerho oottaa haisupyllyt käristen saavansa jotain bojere-kontsaa tänään. Siinähän odottavat, hyvä jos jossain käytävällä ehtivät morjestaa toisiaan. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Täällä saa puhua mistä haluaaNo mitä sitten sellaisesta puhut.
Mikä lounasmummojen insta on?Ei ficcikirjailijalla ole instaa.
Kai sitä törmää, jos käy jatkuvasti heidän keikoillaan.Höpö höpö ja mummo olet itse, aika erikoista, että nää aina ihan sattumalta muuten törmää K ja joksuihin.
Ne jotka törmäsi joksuihin tänäänEli?
Toisin kuin Suomessa.Heh, Kärtsän stooreissa faneja vastassa. Niin on nuorta ja nättiä.
Paitsi että siellä selän takana lurkkii suomimummo, joita ei pääse pakoon missään.Heh, Kärtsän stooreissa faneja vastassa. Niin on nuorta ja nättiä.
Kyllä nämä on joksumummoja ihan yhtä lailla
Ketä nää siis on, mikä insta?Ei kyllä varsinaisesti, viisufaneja ovat lähinnä ja Kärtsä on suosikki.
Höpö höpö ja mummo olet itse, aika erikoista, että nää aina ihan sattumalta muuten törmää K ja joksuihin.
Joo. Ei nää käy joksujen keikoilla.Ei kyllä varsinaisesti, viisufaneja ovat lähinnä ja Kärtsä on suosikki.
Ai ne, kyllä minä heidän instat tiedän. Oon laittanut ne itelle ylös.Ne jotka törmäsi joksuihin tänään
Ok? Minähän niiden instaa kysyin etkä sinäAi ne, kyllä minä heidän instat tiedän. Oon laittanut ne itelle ylös.
Tämä.Ei kyllä varsinaisesti, viisufaneja ovat lähinnä ja Kärtsä on suosikki.
Niin ja minä en taida kertoa, kun minultakin pimitetään asioita täällä.Ok? Minähän niiden instaa kysyin etkä sinä
Käyhän.Joo. Ei nää käy joksujen keikoilla.
Onko nämä ne mummot Kroatiassa joista aito täällä sillon jankkasi?Käyhän. Viimeksi kesällä kävivät ihan Sloveniassakin ja muistaakseni Kroatian puolella keikalla samalla reissulla.
Ei ole jankannut mitään tälläistä?Onko nämä ne mummot Kroatiassa joista aito täällä sillon jankkasi?
Voi kuule, se oli vielä pitkä jankkaus silloin se.Ei ole jankannut mitään tälläistä?
Ei ne Sloveniassa missään joksujen keikalla olleet. Vaan ihan lomalla vaan. Kroatiassa olivat samalla reissulla mutta eivät sielläkään joksujen omalla keikalla. Olivatko Logomossa esim? Tai Mikkelissä? Kärtsää heillä sen sijaan on some täynnä.Käyhän. Viimeksi kesällä kävivät ihan Sloveniassakin ja muistaakseni Kroatian puolella keikalla samalla reissulla.
Ei koskenut kumminkaan näitä, älä sotke.Voi kuule, se oli vielä pitkä jankkaus silloin se.