K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jollekulle tossarille se aina niin tärkeää. Olet va jakki tms. jos vastaat ylimääräisenä ketjuun, jossa ”kaksi” ihmistä keskustelee. Ei varmaan ollut ylläri, et ketjuihin saattaa osallistua useampi ihminen. Se kannattaa hyväksyä, sen sijaan et yrittää tunnistella muita kirjoittajia.
Ei minua ainakaan haittaa muuten, jossei sit yritä esiintyä toisena henkilönä silloin oion.

Aika monet kyllä ymmärtää vastata olevansa -eri- , jos vastaavat johonkin joka ei heidän viestiinsä kohdistunut. Sitäpaitsi kylläpä nyt taas yritetään kääntää huomiota pois siitä, ettei taida tulla shippareiden toivomaa romanttista lomaa. Ehkäpä vihdoin valkenee teillekin, että ihan vaan tavallisia kavereita ovat.
Rauhoitu. Pääasia, että saavat yhdessä lomailla.

Tää on täällä hupaisaa. Mun yhdelle tietylle henkilölle osoitettuun kommenttiin vastasi kolme ihmistä.

Näinhän se on. Oikeasti tiedän kyllä, että kuka tahansa voi vastata viesteihin, enkä yritä ketään tunnistaa, kunhan kirjoittelen viihteen vuoksi mitä sattuu. Täällä jotkut ottaa vaan kaiken tosissaan.
- olen oikeasti se, jota nyt syytetään tunnistelusta, mutta joka haluaa vain pistää shipparitossarit miettimään

Tuskin he sinne yhdessä menevät, vaan ihan omia reittejään ja omilla porukoillaan. Pinna on kireällä tossareilla ja shippareilla, joiden haaveet kaatuu.
Minne menevät? Mitkä haaveet? Pojat on sanoneet, että he lomailevat yhdessä vuoden alussa. Kaikki muu on spekuilua, se voi olla Thaimaa tai sitten ei, se voi olla isommalla porukalla tai sitten ei.

Näinhän se on. Oikeasti tiedän kyllä, että kuka tahansa voi vastata viesteihin, enkä yritä ketään tunnistaa, kunhan kirjoittelen viihteen vuoksi mitä sattuu. Täällä jotkut ottaa vaan kaiken tosissaan.
- olen oikeasti se, jota nyt syytetään tunnistelusta, mutta joka haluaa vain pistää shipparitossarit miettimään

Tossareiden mielipide vaihtuu sitä mukaan, mikä heille itselle on sillä hetekellä sopivinta.

Seli seli... Juu ei tietenkään yhtään vakavissaan. Paistaa kilometrien päähän toi sun hermostuminen.

Yhteistyössä