V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos ne suuntasi lentokoneella Lappiin.No onko ne nyt ollu kentällä vai nähdäänkö K jääkiekkoilemassa!
Okei, mutta kekään ei silloin aiemmin vastannut et vaihtuiko ne penkit siis kaikkiin intercityihin.Pendolinossa on nykyään paljon paremmat penkit, kuin Inter-Cityissä siirryn käyttämään niitä aina kun mahdollista.
Itse käytän sellaista hajustettua penkinpäällistä. Ei tartu pierunhaju housuihin.Pendolinossa on nykyään paljon paremmat penkit, kuin Inter-Cityissä siirryn käyttämään niitä aina kun mahdollista.
Taitaa olla oma ongelmasi toi haju.Itse käytän sellaista hajustettua penkinpäällistä. Ei tartu pierunhaju housuihin.
Ei sinne saa viedä mitään hajustettuja tuotteita, pönttö.Itse käytän sellaista hajustettua penkinpäällistä. Ei tartu pierunhaju housuihin.
Mikä "elo"?Elo khaarija-loma siis tiedossa![]()
Sellaista naisvihan levittämistä tällä kertaa.Liian paljon ämmäjoukkoueita tuolla Rukalla verrattuna aikaisempiin vuosiin. Antakaa nyt miehille hyvänen aika heidän mancavensa ja turvallinen tila harrastaa miesten välistä läheisyyttä ja ystävyyttä
Olen varmaan joskus tullut sinne sinun jälkeesi, kun hirveä pierun haju.Taitaa olla oma ongelmasi toi haju.
Hohhoijaa, kun ruokavalio ja muu elämä sellaisessa tasapainossa niin eipä ole tollaisiakaan ongelmia, eikä kuulu julkisella paikalla tapahtuvaan käytökseen muuteskaan että.Olen varmaan joskus tullut sinne sinun jälkeesi, kun hirveä pierun haju.
En osaa sanoa. Kysyin vaan klo 11.04 Hki-Oulu arkisin lähtevästä junasta asiakaspalvelusta.Okei, mutta kekään ei silloin aiemmin vastannut et vaihtuiko ne penkit siis kaikkiin intercityihin.
Miesten omien juttujen puolustaminen ei ole naisvihaa. Huono mielikuvitus naisilla, kun pitää ängetä alunperin miesten juttuihinSellaista naisvihan levittämistä tällä kertaa.
Vieläkö täällä kuolataan ylipainoisen, huonossa kunnossa päällisin puolen olevan, vain collabeja tehneen artistin suhteen.
Yak.
Trollollolllloooooo.Miesten omien juttujen puolustaminen ei ole naisvihaa. Huono mielikuvitus naisilla, kun pitää ängetä alunperin miesten juttuihin
Oisko K, mutta enpä ole ees ite kuolannut koskaan.Kenestä puhut? Ei kuulosta tutulta.
Oisko K, mutta enpä ole ees ite kuolannut koskaan.
Höh höh, missäs niin on määritelty, että pipolätkä sellainen olis.Miesten omien juttujen puolustaminen ei ole naisvihaa. Huono mielikuvitus naisilla, kun pitää ängetä alunperin miesten juttuihin
Miten niin?Tuntomerkit eivät vastaa.
Sä olet se junapiereskelijä?Hohhoijaa, kun ruokavalio ja muu elämä sellaisessa tasapainossa niin eipä ole tollaisiakaan ongelmia, eikä kuulu julkisella paikalla tapahtuvaan käytökseen muuteskaan että.
Just kirjoitin, että tollaisia vaivoja ei ole, hyvä lukutaito sinulla. Ei ole mitään säännöllisiä junamatkojakaan itellä edes.Sä olet se junapiereskelijä?
Muuten vaan ilmavaivoja siis.Just kirjoitin, että tollaisia vaivoja ei ole, hyvä lukutaito sinulla. Ei ole mitään säännöllisiä junamatkojakaan itellä edes.