V
vierailija
Vieras
No slurpi jogua sitten äläkä puhu tisseistä kun et ymmärrä kunnon tyynyistä mitään.Söin jogurttia, pölkky. Lopetin sen iltapuuron ku oli väärin tehty tän palstan mielestä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No slurpi jogua sitten äläkä puhu tisseistä kun et ymmärrä kunnon tyynyistä mitään.Söin jogurttia, pölkky. Lopetin sen iltapuuron ku oli väärin tehty tän palstan mielestä.
Mä oon nähny sun tissit jodelissa.Söin jogurttia, pölkky. Lopetin sen iltapuuron ku oli väärin tehty tän palstan mielestä.
Mun on ne, jotka on kurottu kaulaan asti. Miehille kelpaa. Ehkä jollakin kiinteyttävällä korealaisella kilpikonnankuoriuutteella ne vois vielävähän kiinteytyäMä oon nähny sun tissit jodelissa.
Tuolla nännillä ei ole kaikki hyvin nyt.Vähän iäkkäämpää, mutta terhakkaa tissiä.Tumblr
Tumblr. Pure effervescent enrichment. Old internet energy. Home of the Reblogs. All the art you never knew you needed. All the fandoms you could wish for. Enough memes to knock out a moderately-sized mammal. Add to it or simply scroll through and soak it up.www.tumblr.com
Sinä ja nänni, samassa jamassa.Tuolla nännillä ei ole kaikki hyvin nyt.
Ei ole kuvia minusta siellä, oot käsittänyt jotain väärin.Mä oon nähny sun tissit jodelissa.
Ne on levinny jo tonne lgtp-palstallekinEi ole kuvia minusta siellä, oot käsittänyt jotain väärin.
Höpön löpöä, mitä ne naisten tisseillä nyt ees siellä tekisi.Ne on levinny jo tonne lgtp-palstallekin![]()
Öö, no käyn kyllä monessa muussakin paikassa siellä.Kekätossari katselee tissejä jodelissa, jo on harrastukset