V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eipä taida kyllä olla.Täällä on siis miehiä.![]()
No veli ei taida olla julkkis edes että.Mitäs jos jätettäs ei julkkis pikkupojat pois kuolapokedexista. Ei kosher
Niin siis kuten sanoinkin "ei julkkis" Väliviiva vielä jä vain poisNo veli ei taida olla julkkis edes että.
Tämäkö sinulle tuttua kuvastoa vanhemmista miehistä..?Kekätossari on sellaisen ikäkriisin omaavan miehen perikuva. Käy homopalstoilla, katselee tissejä jodelissa, miettii nuorten miesten välille romansseja. Pallit ahdistaa, kun ne itsellä alkanut roikkumaan ja kuuntelee iskelmämusiikkia murheeseen. Vois vaikka hankkia sen kuuluisan moottoripyörän niin ehkä pääsis tän kriisin yli.
Mitäs jos jätettäs ei julkkis pikkupojat pois kuolapokedexista. Ei kosher
Siks Kärtsällä oliki jo kiire lähtä Thaikkuihin myös, ei joutanut oottamaan Boitsua mukaan.Aitoi coachi on ollu jo viikkokaupalla paikan päällä.
No minä kun en ole mies, nii en edes vähä-älyiseen kirjoitukseensa viittinyt vastata, puhuu varmaan itsestänsä.Tämäkö sinulle tuttua kuvastoa vanhemmista miehistä..?
Sama täällä. Minä tykkään nuorista herkullisista pojista.Sinä et täällä määrää. Minä kuolaan ketä haluan.
Voi kuulua ihan vaan kaveriporukkaan myöskin.Onkohan hän Ronyn tytsy vai onko Klla siis uusi?
Sama täällä. Minä tykkään nuorista herkullisista pojista.
Meinaatteko tota ketä Suvi seuraa ja jolla on lapsia...?Voihan se olla Suvin jotain bilinifitness-kavereita kans
Sama täällä. Minä tykkään nuorista herkullisista pojista.