V
vierailija
Vieras
Onpa vaan toi Mellot jotenkin hienostuneempi tapahtuma kuin Suomen, ja meillä valitaan vaan seitsemästä keskinkertaisesta biisistä.
Vai hienostuneempi? Ihan perseestä on ja paskoja biisejä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onpa vaan toi Mellot jotenkin hienostuneempi tapahtuma kuin Suomen, ja meillä valitaan vaan seitsemästä keskinkertaisesta biisistä.
Aikaisemmin ei ole sanonut, että ei ole parisuhteessa. On siinä eroa miten asian sanoo.
Parempi kuin Suomen biisit, Copacana boykin hauska, vaikkei jatkoon mennytkään.Vai hienostuneempi? Ihan perseestä on ja paskoja biisejä.
Se on mitä parasosiaalinen ihminen haluaa kuulla. En itse ota kantaa, mikä on tilanne, koska ei edes koskaan ole sanonut olevansa parisuhteessa. Päänsisäinen maailma on mielenkiintoinen, kun se kääntää kaiken oman mielen mukaiseksi: Nyt se sano eri tavalla, ääni oli erilainen, nyt varmasti puhuu parisuhdestatuksestaan lavalla.
On sanonut olevansa ihan Jerenäkin lavalla, ei voi aina mennä ton taakse.Kun se ei ole keksintöä.
Ai olet, minä oon nainen taasen.Putkiaivoinen mies![]()
Nyt olis hyvä tilaisuus selvittää tota tilannettaan Bojaniin. Tuu mun luo sormus oli ollut sormessa B:llä taas.
On sanonut olevansa ihan Jerenäkin lavalla, ei voi aina mennä ton taakse.
Se on sinun mielipiteesi.Ei olis, kun ei ole mitään tilannetta.
On se kyllä hienoa omistautuneisuutta, että mies, joka pitää parisuhdeasianda täysin poissa julkisuudesta tulee just sulle kertomaan Jerenä lavaesiintymisessä kaikenOn sanonut olevansa ihan Jerenäkin lavalla, ei voi aina mennä ton taakse.
Parempi kuin Suomen biisit, Copacana boykin hauska, vaikkei jatkoon mennytkään.
En minä käytä huutomerkkejä tai nimittele kirjoittajia miehiksi.
Parempia monikossa siis.Parempi kuin Suomen biisit, Copacana boykin hauska, vaikkei jatkoon mennytkään.
Muistathan nyt varmasti mennä siihen möhömahajumppaan tiistaina!Kummallisen sokerinestepitoisen treeniruokavalion on tuo valmentajatyttö valmennettavalleen suunnitellut. Pötsikin vain vetelöityy.
Ei ollut minun kirjoitus sitten jollekka aiemmin huutelit samaa.Muistathan nyt varmasti mennä siihen möhömahajumppaan tiistaina!