V
vierailija
Vieras
Ymmärrätkö millään tomppeli ettei ketään kiinnosta sinun Markku jorinasi.Markku ja Bojan vaan pusuttelee rantahietikolla ja pikkusen hipsuttaa reiden tynkää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ymmärrätkö millään tomppeli ettei ketään kiinnosta sinun Markku jorinasi.Markku ja Bojan vaan pusuttelee rantahietikolla ja pikkusen hipsuttaa reiden tynkää.
Ymmärrätkö millään tomppeli ettei ketään kiinnosta sinun Markku jorinasi.
En ole tämä tossari.Pentti, joko on kotityöt tehty?
Paitsi sinä Pentti.Ei täällä ole tossarimiehiä, pöljä.
Minua kiinnostaa!Ymmärrätkö millään tomppeli ettei ketään kiinnosta sinun Markku jorinasi.
En ole ton niminen, enkä mies myöskään.Paitsi sinä Pentti.
Päästään sairaita täällä sit useampi.Minua kiinnostaa!
Sinä? Mikä päässä vaivaa?Päästään sairaita täällä sit useampi.
Viittasin edellisiin, kuten hyvin tiedät.Sinä? Mikä päässä vaivaa?
Minuakin! Ehkä Markku vähän murahtelee omistavasti ja B piipittää antautuen...Minua kiinnostaa!
Osaan kuvitella sen pienen piipityksen, kun alfa-Markku ottaa käsittelyyn. Ja sen rakkaushymyn kaiken jälkeen.Minuakin! Ehkä Markku vähän murahtelee omistavasti ja B piipittää antautuen...
En ole ton niminen, enkä mies myöskään.
Aika yhteistä lomaa tuommoinen minusta onOliko se liikaa, kun selvisi, että joksut on omalla villallaan ja k joogaresortissa kahden kilsan päässä. Haaveet yhteislomailusta kariutuivat.
Joo, kaikki romanttiset parit matkustaa aina viikon välein lemmenlomalleen!Niii-in, se. että K on päässyt paikalle vähän myöhemmin, ei kerro siitä, etteivätkö ole kimpassa paikan päällä.
Että se siitä, että ois lavalla eri henkilöSaatiinhan siitä alustava tieto, että on eronnut mikä on vahvistunut tämän loman aikana. Kaikki eivät tarvitse virallista ilmoitusta osatakseen ajatella itse.
No heh heh, oon kyllä kertonut itsestäni ihan naistuntomerkein, se että luulet jonkun muun kirjoittajan tekstejä minuksi silloin ku en ole paikalla ei taida olla oma vikani kyllä.Henklöllisyytesi on jo paljastunut Pentti.
Älä Pentti nyt hermostu.No heh heh, oon kyllä kertonut itsestäni ihan naistuntomerkein, se että luulet jonkun muun kirjoittajan tekstejä minuksi silloin ku en ole paikalla ei taida olla oma vikani kyllä.
Ei ole minullakaan.Sitten sulla on joku ongelma. Kyllä se siellä on.
So? Onko se jotenkin kiellettyä käyttöehdoissa?Eikö näillä joillakin mammoilla ollut useampi pääkäyttis? Discordissa ihmetellään, kun sama mamma on shippiservulla useamman käyttiksen voimin.