V
vierailija
Vieras
Eikö se ole vaarallista kesken kelkkailun? Luulisi et tuomarit puuttuu
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eikö se ole vaarallista kesken kelkkailun? Luulisi et tuomarit puuttuu
Ei tää nyt mikään Pohjois-Korea ole.Se, ettei puoliso ollut linnan juhlissa vois myös johtua hänen taustoistaan. Ja muutenkin voi olla yks syy miks pidetty piilossa. Kyl suomessa on valitettavasti tosi paljon russofobiaa, etenkin tänä päivänä taas, ja aivan varmasti joku olis alkanut siitä öyhöttää ja draama olis valmis
Asiantuntijamummo paikallaAika yleistähän se on, että puoliso saa tehdä työhönsä liittyvät jutut rauhassa ja vapaa-aika vietetään yhdessä. Näinhän hekin tekivät ja kyllä hän mukana on ollut myös perhejuhlissa, illanvietoissa ystävien kesken, sekä lomamatkoilla joko vain keskenään tai yhdessä muiden läheisten ja ystävien kanssa.
Markun vanhemmat on jo mullan alla.Markku on tosiaan esitellyt Bojanin vanhemmilleen.![]()
Asiantuntija taas paikallaSe, ettei puoliso ollut linnan juhlissa vois myös johtua hänen taustoistaan. Ja muutenkin voi olla yks syy miks pidetty piilossa. Kyl suomessa on valitettavasti tosi paljon russofobiaa, etenkin tänä päivänä taas, ja aivan varmasti joku olis alkanut siitä öyhöttää ja draama olis valmis
Minkä ikäinen Markku on?Markun vanhemmat on jo mullan alla.
Kyllä jonkin verran.Mulle tulee hymystä vähän mieleen B.
Ootte kyllä sekaisin, ei siinä.Asiantuntijamummo paikalla![]()
Ja sieltä öyhömummo monella kommentilla vastailemassa muille.Asiantuntija taas paikalla![]()
Ja sieltä öyhömummo monella kommentilla vastailemassa muille.
t. eri
Ja?Ja sieltä öyhömummo monella kommentilla vastailemassa muille.
t. eri
Miten niin. Olen eri, jolle tuossa edelle kommentoit. Niiin. Sinä ilmeisesti laitoit nuo molemmat typerät kommentit kerrankin järkevään viestiin. Tietysti olin "eri" kuin alkuperäinen kirjoittaja jo edellisessä. Vasta sitten huomasin tämän toisen viestin ja lisäsin siksi "terveisin eri", koska olen tosiaan eri tyyppi enkä toimi kuten öyhömummot täällä. NIIIIIIIIN! Tajuatko.Nauratta tuo sun t.eri![]()
Aika helvetin monta kertaa olikin ja ihan jatkuvaa muutakin solvaamista. Sitten jotkut vielä kehtaa esittää noita nollatason teorioitaan. Saattavat olla jopa samoja, jotka tähän osallistuivat. Heille se tietysti on normaalia kritiikkiä.Joo kyl se eri oli ku se olin minä joka otti ton russofobian esilleeihän kukaan enää edes halua opiskella venäjänkieltäkään, vaikka luulis et nyt just se olis jopa tärkeää. Niin mietippä ku (sillä hetkellä ainakin) suomen himoituin mies ois paljastanut kumppaninsa ja sit vielä sillä sattuisi olemaan slaavitaustaa! Ja vielä linnan juhlissa! Kyllä varmasti alkais r-sanat ja muut lentää. Johan täälläkin on muutaman kerran lukenut sanan venakko....
Tosiaan. Juujuu.Miten niin. Olen eri, jolle tuossa edelle kommentoit. Niiin. Sinä ilmeisesti laitoit nuo molemmat typerät kommentit kerrankin järkevään viestiin. Tietysti olin "eri" kuin alkuperäinen kirjoittaja jo edellisessä. Vasta sitten huomasin tämän toisen viestin ja lisäsin siksi "terveisin eri", koska olen tosiaan eri tyyppi enkä toimi kuten öyhömummot täällä. NIIIIIIIIN! Tajuatko.
Ei tollasta ajattele kuin vanhat kulahtaneet mammat, ei helvetti mitä porukkaaJoo kyl se eri oli ku se olin minä joka otti ton russofobian esilleeihän kukaan enää edes halua opiskella venäjänkieltäkään, vaikka luulis et nyt just se olis jopa tärkeää. Niin mietippä ku (sillä hetkellä ainakin) suomen himoituin mies ois paljastanut kumppaninsa ja sit vielä sillä sattuisi olemaan slaavitaustaa! Ja vielä linnan juhlissa! Kyllä varmasti alkais r-sanat ja muut lentää. Johan täälläkin on muutaman kerran lukenut sanan venakko....
Ei tollasta ajattele kuin vanhat kulahtaneet mammat, ei helvetti mitä porukkaa![]()
Oletko 15v jolla ei ole historiantajua?Ei tollasta ajattele kuin vanhat kulahtaneet mammat, ei helvetti mitä porukkaa![]()
Joo kyl se eri oli ku se olin minä joka otti ton russofobian esilleeihän kukaan enää edes halua opiskella venäjänkieltäkään, vaikka luulis et nyt just se olis jopa tärkeää. Niin mietippä ku (sillä hetkellä ainakin) suomen himoituin mies ois paljastanut kumppaninsa ja sit vielä sillä sattuisi olemaan slaavitaustaa! Ja vielä linnan juhlissa! Kyllä varmasti alkais r-sanat ja muut lentää. Johan täälläkin on muutaman kerran lukenut sanan venakko....
Kannattaisia hieman sunkin herätä tähän päiväänEi tollasta ajattele kuin vanhat kulahtaneet mammat, ei helvetti mitä porukkaa![]()