V
vierailija
Vieras
Ei ole, siinä oli täällä näkyy vain naisia kyseisessä haastattelussa. Ennen viisuja toi.On itse asiassa sanonut, älä vääristele. T. eri
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ole, siinä oli täällä näkyy vain naisia kyseisessä haastattelussa. Ennen viisuja toi.On itse asiassa sanonut, älä vääristele. T. eri
No nytselkenee tää Kärpyn suuteluyrityshommakin
Miten pärjäät maailmalla tuolla näkökyvyllä?Kuvailit juuri Bojanin![]()
Tai aiemminkin, oli se haastattelu viisu-keväänä.Ruotsissa yksityisjuhlissa.
Tuli vääräänTai aiemminkin, oli se haastattelu viisu-keväänä.
Ai kaksi kertaa sanonut openminded, en oo tiennytkään.Tai aiemminkin, oli se haastattelu viisu-keväänä.
Eli tulevia homoseksuaalejaKaikki älykkäät ja kehittyneet miehet ovat biseksuaaleja vaihtelevin prosentein
OkKaikki älykkäät ja kehittyneet miehet ovat biseksuaaleja vaihtelevin prosentein
Noin sanamuodoin vaan kun ei ollut.Tuli vääräänSiis silloin sanoi, ettei mahdu muuta kuin naisia.
Ei kukaan muukaanAi kaksi kertaa sanonut openminded, en oo tiennytkään.
Onko nää homomummot siellä discordissa löytäneet toisiaan ihan real life? Pienet saksetukset tulillaHomomummot iskussa.
Sanoi kyllä, vaikka ei sun autistiaivoihin se mahduNoin sanamuodoin vaan kun ei ollut.
Homomummot rakastaa homoja. Itse ovat luultavasti perus tylsässä heterosuhteessa.Onko nää homomummot siellä discordissa löytäneet toisiaan ihan real life? Pienet saksetukset tulilla![]()
En usko, ihan selkeätä bi-porukkaa siellä on, jotka vaan jääneet miestensä kanssa tai yksin elämään, kun ei uskalla julkisesti olla naisen kanssa.Homomummot rakastaa homoja. Itse ovat luultavasti perus tylsässä heterosuhteessa.
Voin vahvistaa, miehet ovat vain objekteja, naisten kanssa luodaan aidot tunteet.En usko, ihan selkeätä bi-porukkaa siellä on, jotka vaan jääneet miestensä kanssa tai yksin elämään, kun ei uskalla julkisesti olla naisen kanssa.
Samoin naiset ovat miejille vain äidin korvikkeita. Miesten kanssa mieshenkilö luo aidot tunteetVoin vahvistaa, miehet ovat vain objekteja, naisten kanssa luodaan aidot tunteet.