V
vierailija
Vieras
Täällä saa kirjoitella vapaastiIhan kauheeta puhetta taas täällä, ootteko te tosiaan näin kamalaa porukkaa![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Täällä saa kirjoitella vapaastiIhan kauheeta puhetta taas täällä, ootteko te tosiaan näin kamalaa porukkaa![]()
Lainaa kommenttia, ei me muuten tiedetä, mikä horjutti sieluasi nyt?Ihan kauheeta puhetta taas täällä, ootteko te tosiaan näin kamalaa porukkaa![]()
Ja siis huom ei ”naisia”, vaan tiettyjä henkilöitä tietyssä asemassa. On vaikka miten paljon naisia, joissa ei ole kerta kaikkiaan mitään arvosteltavaa.Eivät heitä tollaisesta ulos, kun haukkuvat naisia ihan itse.
Se modeEivät heitä tollaisesta ulos, kun haukkuvat naisia ihan itse.
Aidon vois heittää pihalle monestakin syystä.Eivät heitä tollaisesta ulos, kun haukkuvat naisia ihan itse.
Kyllä ja status muuttuu yhtäkkiä, jos ei ole tietyssä roolissaJa siis huom ei ”naisia”, vaan tiettyjä henkilöitä tietyssä asemassa. On vaikka miten paljon naisia, joissa ei ole kerta kaikkiaan mitään arvosteltavaa.
Kuten?Aidon vois heittää pihalle monestakin syystä.
Niitä onAidon vois heittää pihalle monestakin syystä.
Mikä status?Kyllä ja status muuttuu yhtäkkiä, jos ei ole tietyssä roolissa![]()
Vain sun tarottarena hieman vedättäjäksi paljastamisestaAidon vois heittää pihalle monestakin syystä.
Eli?Vain sun tarottarena hieman vedättäjäksi paljastamisesta![]()
Eikä saa. Tällä alustalla on olemassa säännöt ja te rikotte niitä joka päivä. Moderointi täällä on vaan aivan surkeaa ja hidasta, joten teidän kaikki haukkumiset ja muut paskapuheet roikkuvat täällä ihan liian kauan.Täällä saa kirjoitella vapaasti
Eikä lainata. Älä viitsi.Lainaa kommenttia, ei me muuten tiedetä, mikä horjutti sieluasi nyt?
Kosto elää.Eikä saa. Tällä alustalla on olemassa säännöt ja te rikotte niitä joka päivä. Moderointi täällä on vaan aivan surkeaa ja hidasta, joten teidän kaikki haukkumiset ja muut paskapuheet roikkuvat täällä ihan liian kauan.
Mitä sä olet täällä kostamassa? Sitä et sun shippihuttusatu ei toteudu.Kosto elää.
Et edes tiedä kuka kirjoitti ja mitä. Lisäksi kun itse on esillä tissit ja perse tiskissä niin on vähän vaikea loukkaantua, jos niistä tunnetaan.Cindy saattaisikin olla sellainen joka tekee kunnianloukkauksesta rikosilmoituksen. Kannattaa laittaa nuo Aidon haukkumiset hänelle, niin päättää mitä tekee.
En, vaan aivokääpiöitä kirjoitteluja.Mitä sä olet täällä kostamassa? Sitä et sun shippihuttusatu ei toteudu.
Ai kuten Erika?Et edes tiedä kuka kirjoitti ja mitä. Lisäksi kun itse on esillä tissit ja perse tiskissä niin on vähän vaikea loukkaantua, jos niistä tunnetaan.
Kyllä se on vaan noi 3 ekaa koko ajan.Ensinja sitten
![]()