V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kauneus on katsojan silmässä tässäkin kohtaa.Jerppu on niin täydellisen kaunis![]()
KekäMissä näkee hyvän possukuvan Bojanista?
Harvemmin sitäKauneus on katsojan silmässä tässäkin kohtaa.
Älä viitsi! Hänen stooristaan kyllä kävi ilmi, ettei ole samalla saarella.Höpö höpö.
Hyi mitkä hampaat. Sian leuka.![]()
Vitan stoori oli päiväretkikohteesta, jonne mennään tuolta samalta Koh Samuin saarelta veneellä.Älä viitsi! Hänen stooristaan kyllä kävi ilmi, ettei ole samalla saarella.
Näiin juuri. Tuon yhden tampion maailmassa ihmiset on valettu lomillaan johonkin betonijalustaan, josta ne eivät liikahda.Vitan stoori oli päiväretkikohteesta, jonne mennään tuolta samalta Koh Samuin saarelta veneellä.
Muakin alkoi kiinnostaa. Onko sielllä sulamattomia rusinoita ja herneitä?Aikuisten oikeesti. Teitä kiinnostaa edelleen kun keski-ikää lähestyvät Tatu ja Patu paahtavat itseään Thaikkulan auringossa? Jopa Wille Rydmanin vessanpöntön sisältö kiinnostaa enemmän.
Ite sit oot shippari kun tiedät nääEtkö ole päässyt mukaan uuteen paikkaan, voi voi. Vain luotettavia shippareita pyydettiin.
Ei kylläviisari värähdäkään, kun noita yrittäs parittaa. Paljon mäkin tiedän kaikista omituisuuksista mutta ton perusjätkän paritus Käärijän kanssa vie voitonBojan on patatylsä tyyppi. Hakeutuu vaan itseään suositumpien seuraa kerätäkseen vähän tähtipölyä
Miten niin pari? Miksi kaksi?Ai nytkö dc:ssa on jopa salaisia alueitaPari juorulankaa on ja molemmat hiljaa.
Ei kiinnosta sinun värähdykset yhtään pätkää.Ei kylläviisari värähdäkään, kun noita yrittäs parittaa. Paljon mäkin tiedän kaikista omituisuuksista mutta ton perusjätkän paritus Käärijän kanssa vie voiton
Tänään Hesarissa oli täsmäartikkeli mm. sinulle ja muille kompostin ilkeilijöille. Kannattaa tutustua, jos uskaltaa. Tässä pätkä siitä:Bojan on patatylsä tyyppi. Hakeutuu vaan itseään suositumpien seuraa kerätäkseen vähän tähtipölyä
Kekätossarin pitäisi lukea tämä! Mutta pelkäämpä, ettei hän silti kykene ymmärtämään.Tänään Hesarissa oli täsmäartikkeli mm. sinulle ja muille kompostin ilkeilijöille. Kannattaa tutustua, jos uskaltaa. Tässä pätkä siitä:
Kun toisista selän takana puhuminen saa ilkeän sävyn, se johtuu aina pahanpuhujan omasta tarpeesta, Pyykkönen sanoo. Tarve voi kummuta halusta vapautua omista sietämättömistä tunteista ja yksi näistä tunteista on kateus.
”Toisen mitätöiminen voi hetkellisesti helpottaa omaa kateuden tunnetta, jota ei usein itse edes tiedosta.”
Kiusaaja.Kekätossarin pitäisi lukea tämä! Mutta pelkäämpä, ettei hän silti kykene ymmärtämään.
Olen täällä useasti kirjoittanut että nämä kiusaajat ovat kateellisia, koska me tossarit näemme jotakin mitä he eivät näe. Siksi meitä pilkataan.Tänään Hesarissa oli täsmäartikkeli mm. sinulle ja muille kompostin ilkeilijöille. Kannattaa tutustua, jos uskaltaa. Tässä pätkä siitä:
Kun toisista selän takana puhuminen saa ilkeän sävyn, se johtuu aina pahanpuhujan omasta tarpeesta, Pyykkönen sanoo. Tarve voi kummuta halusta vapautua omista sietämättömistä tunteista ja yksi näistä tunteista on kateus.
”Toisen mitätöiminen voi hetkellisesti helpottaa omaa kateuden tunnetta, jota ei usein itse edes tiedosta.”
Näinpä juuri.Olen täällä useasti kirjoittanut että nämä kiusaajat ovat kateellisia, koska me tossarit näemme jotakin mitä he eivät näe. Siksi meitä pilkataan.
Olen täällä useasti kirjoittanut että nämä kiusaajat ovat kateellisia, koska me tossarit näemme jotakin mitä he eivät näe. Siksi meitä pilkataan.