V
vierailija
Vieras
Miksi sitten puhutte Härtsästä, se on ihan eri tyyppiTomina tietysti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi sitten puhutte Härtsästä, se on ihan eri tyyppiTomina tietysti.
Mä joka kirjoitin ton kommentin josta ilmeisesti nyt vängätään tulin tänne palstalle ekaa kertaa tänään kurkkaamaan silloin kun kommentin kirjoitin. Sitä en tietysti millään pysty todistamaan, mutta näin on. Ja nyt mä myös poistun, jatkakaa ihmeessäMistä tiedät, että hän kirjoitti asiasta ekaa kertaa. Nimenomaan hänen kanssaan jauhettiin viestikaupalla tästä aikaisemmin tänään.
Vai tulitko nyt muka-sivullisena antamaan tukea omalle vänkäykselle.![]()
Vähän niinkuin Kekä ja hänen esittäjänsä.Miksi sitten puhutte Härtsästä, se on ihan eri tyyppi
No en sitä poistanut minä, piti jopa vastatakin siihen kommenttiin.Miksi poistit mun vastaukseni? Kirjoitetaas sitten uudestaan nätimmin sun mieliksi. Koeta ymmärtää, ettei ole tarkoituskaan "osua kohteeseen". Kunhan on jonkunlainen mielipiteen ilmaus, statement tai ihan vain vitsi.
Niin minä olen minä, eikä ole mitään esittäjää kenetkä ite eriksensä tuntisin, noi matkijat on lapsellisia K faneja varmaan.Vähän niinkuin Kekä ja hänen esittäjänsä.
Oon eri mieltä, miten se nyt samaks ihmiseks ois muuttunut ku ihan eri tyylillä kirjoittaa.Mistä tiedät, että hän kirjoitti asiasta ekaa kertaa. Nimenomaan hänen kanssaan jauhettiin viestikaupalla tästä aikaisemmin tänään.
Vai tulitko nyt muka-sivullisena antamaan tukea omalle vänkäykselle.![]()
Sama perunanaamainen mollottajaMiksi sitten puhutte Härtsästä, se on ihan eri tyyppi
Ei täällä taida olla enää K faneja.Niin minä olen minä, eikä ole mitään esittäjää kenetkä ite eriksensä tuntisin, noi matkijat on lapsellisia K faneja varmaan.
No tossarien kiusaajat ovat.Ei täällä taida olla enää K faneja.
Sinulla ei siis ole hajuakaan siitä, et kuka on kenenkin fani.No tossarien kiusaajat ovat.
Olet kyllä säälittävä Härtsä-vihasi kanssa. Tuskinpa tippuu.Kääpiö tippuu seuraavassa jaksossa lystin mahansa kanssa
No sehån joutu heti kättelyssä pudotusuhan alleOlet kyllä säälittävä Härtsä-vihasi kanssa. Tuskinpa tippuu.
Olisko siksi, että on helpompi puhua niin.Miksi sitten puhutte Härtsästä, se on ihan eri tyyppi
Katsoitko sen jakson? Sehän oli sattumaa. Jokainen poimi laatikon ja Kärtsällä oli huono onni.No sehån joutu heti kättelyssä pudotusuhan alle
Ainahan sinä yhtäkkiä tupsahdat ekaa kertaa kommentoimaanMä joka kirjoitin ton kommentin josta ilmeisesti nyt vängätään tulin tänne palstalle ekaa kertaa tänään kurkkaamaan silloin kun kommentin kirjoitin. Sitä en tietysti millään pysty todistamaan, mutta näin on. Ja nyt mä myös poistun, jatkakaa ihmeessä
Siellä on aika monta heikompaa ja epäkiinnostavampaa pelaajaa, jotka takuulla lähtee ennen Härtsää.Katsoitko sen jakson? Sehän oli sattumaa. Jokainen poimi laatikon ja Kärtsällä oli huono onni.
Tietenkään tommonen pelle, joka ei oo noussu omin avuin "julkisuuteen"(eikä siellä yksinään pysy) , ei ole kauhean korkealla rankingissa..No sehån joutu heti kättelyssä pudotusuhan alle
Tietenkään tommonen pelle, joka ei oo noussu omin avuin "julkisuuteen"(eikä siellä yksinään pysy) , ei ole kauhean korkealla rankingissa..
Kiusaaja olet.Ainahan sinä yhtäkkiä tupsahdat ekaa kertaa kommentoimaan![]()
Tuolla on aika heppoisin "avuin" 90% kisaajistaTietenkään tommonen pelle, joka ei oo noussu omin avuin "julkisuuteen"(eikä siellä yksinään pysy) , ei ole kauhean korkealla rankingissa..
Sais olla kaikki taviksia, samat kulahtaneet naamat kaikissa realityissa nykyään.Tuolla on aika heppoisin "avuin" 90% kisaajista
No siis vajaammat jutut heillä yleisesti, vai ketä nää pierukirjoittajatkin sitten on, ja enemmän inhoavat shippiä niin hauskaa nimitellä vastapuolta miehiksi.Sinulla ei siis ole hajuakaan siitä, et kuka on kenenkin fani.![]()
Täällä vaan naureskelemassa sun tyhmyydelleNo siis vajaammat jutut heillä yleisesti, vai ketä nää pierukirjoittajatkin sitten on, ja enemmän inhoavat shippiä niin hauskaa nimitellä vastapuolta miehiksi.
Hyvä idea. Miks kaikkiin pitään olla kulahtaneita julkkiksia. Ihan näiden seikkailurealityjen alkuaikoina oli taviksia kisaamassa. Sitten niistä tuli ohjelman myötä jonkinasteisesti tunnettuja.Sais olla kaikki taviksia, samat kulahtaneet naamat kaikissa realityissa nykyään.