K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huoh! Hienovaraiset vihjailut eivät ole tämän palstan vahvuus. Tarkoitin siis, ettei Dzejla julkaissut mitään nykyisestä Thaimaan matkasta, koska hänen puhtoiseen imagoon ei sovi ennen avioliittoa asuminen miehen kanssa samassa hotellihuoneessa. Mutta samaan aikaan hän tosiaan haluaa tuoda uutta suhdetta esiin, jotta epämiellyttävät ja puhtoiseen imagoon sopimattomat lesbo-jutut unohdettaisiin ja siksi vihjeitä Wienin keikan yhteydessä. Hienovaraista tasapainoilua mutta näyttää onnistuvan.
Mutta Markon kanssa lomailusta julkaisi? Missä logiikka on tässä?
Meinaan miksi B ois yhtään sen enempää hänelle?

Onhan hän Kn ystävä, ja Ctä myös täällä possuksi haukuttiin. Dz haukuttu kolhoksi, kommentoitu hänen vartaloaan, Krisin kumppani haukuttu mieheksi jne.
No kuntovalmentaja ei mikään lähipiiriin kuuluva ookaan, normi ystäväporukkaa ja siinäkin kommentoitiin lähinnä ilmettä kiipeilykuvissa (ja kuinka paljon sit itse omia kuviaan muokkaakaan) ja ihan mielipide toi Dz kolhous, en ole ainoa kekä on sanonut niin, Krisin kumppania oon ainoastaan kehunut, tyylikäs ja kaunis on.

No kuntovalmentaja ei mikään lähipiiriin kuuluva ookaan, normi ystäväporukkaa ja siinäkin kommentoitiin lähinnä ilmettä kiipeilykuvissa (ja kuinka paljon sit itse omia kuviaan muokkaakaan) ja ihan mielipide toi Dz kolhous, en ole ainoa kekä on sanonut niin, Krisin kumppania oon ainoastaan kehunut, tyylikäs ja kaunis on.
Sitähän sinä mummeli et tiedä😉 Vaan niin läpinäkyvää toi possuttelu ja kolhottelu. Kateellinen mummeli.

Ontuva päätelmä, kun kuitenkin julkaisee kuvan Wienistä. En usko, että kuvittelee, ettei kukaan tajua, miksi hän on siellä, kun kuitenkin Serbian lehdistö on ahkerasti tästä suhteesta kirjoitellut.
Todennäköisesti julkaisee näitä vihjeitä, koska Dzejla haluaa kumota lesbohuhut. Koko suhteesta ei tiedettäisi mitään, jos Dzejla ei olisi mennyt "möläyttämään", miten viehättävä ja ihana B on.
Thaimaa taas ei sovi Dzejlan puhtoiseen imagoon, joten sieltä B voi julkaista kuvia julkkisbestiksen kanssa.
Serbialainen (ja Balkanin) lehdistö on maininnut B:n ja Dzin vain kahdesti:
1. kun he tiesivät, että B oli Bol-musiikkivideon ohjaaja ja löysivät Twitterin kautta huhuja mahdollisesta suhteesta
2. kun kuva Dzin valmistujaisista Barcelonassa levisi "viraaliksi" Twitterissä.
He eivät ole maininneet heitä kesäkuun jälkeen, eikä Dziltä enää kysytä suoraan B:stä.

Yhteistyössä