V
vierailija
Vieras
Juuri näin.Ovat vain kateellisia meille rikkaille nämä kelan tukia nostavat.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juuri näin.Ovat vain kateellisia meille rikkaille nämä kelan tukia nostavat.
Ja parasta jos sen rahan saa ylimääräisenä yllätyksenä, silloin sitä haluaa käyttääkin arjen ylellisyyksiin. Kiipimällä ja veren maku suussa omaisuutensa tienanneista tulee vain stanan pihejä ja ahneita. (Puhun sukulaisestani)
Ovat vain kateellisia meille rikkaille nämä kelan tukia nostavat.
Elävä esimerkki, mun sukulainen valittaa, että kulutan liikaa vettä (ja hänen tulevaa perintörahaansa) kun pesen joskua omia pyykkejäni äitini luona. Ukkonsa on proffa ja verotiedot lähemmäs 200 000 e. Että semmosta
![]()
Screenshot 20260119 213939 Samsung Internet hosted at ImgBB
Kuva Screenshot 20260119 213939 Samsung Internet palvelussa ImgBBibb.co
Voi, ihan vatsasta ottaa Jerpan puppy eyes![]()
Niin missä se kuva ja perustelu viipyy? Ei mitään kaveri juttuja juttuja![]()
HS – Helsingin Sanomat Instagramissa : "Käärijä kuulee saavansa merileijonan. Merileijona olisi yhteinen lahja hänelle ja Euroviisumatkalla läheiseksi ystäväksi muodostuneelle Slovenian Joker Out -bändin Bojanille. #käärijä #kaarija #eurovision #hel
15K likes, 81 comments - helsinginsanomat May 17, 2023: "Käärijä kuulee saavansa merileijonan. Merileijona olisi yhteinen lahja hänelle ja Euroviisumatkalla läheiseksi ystäväksi muodostuneelle Slovenian Joker Out -bändin Bojanille. #käärijä #kaarija #eurovision #helsinginsanomat".www.instagram.com
Mistä tietää ettei ihmisellä ole rahaa? Siitä kun hän leveilee sillä.Nimenomaan tuolla kommentilla ei puhunut. Eikä toki siis muullakaan. Hahhah, mä niin nauran kuin just hänellä ja minulla on palstalaisista eniten helpolla saatua rahaa!
Ja muut taitaa olla jotain perus köyhiä. Ainakin nämä kiusaaja-jankuttajat.
No minähän en ainakaan leveillyt sikäli sillä, ei se nyt niin iso summa ole, jos vertaa nyt vaikka meiän nimimerkilliseen tai osaan omista sukulaisista (silti itselle merkittävä ja pitäis järkevästi käytettynä riittää pitkälle)Mistä tietää ettei ihmisellä ole rahaa? Siitä kun hän leveilee sillä.
No toi yksi nonstop pölkyttelijä on ainakin typerä matkijatrolli että.Eli täällä on kaksi kiukkuista mammaa, jotka pölkyttelevät muita. Rahaa ois, mut silti he viettävät kaiken aikansa plussan kompostissa leveilemässä rahoillaan. Just.![]()
Treidaa se pörssissä ja pistä raha poikimaan! Unlimited turbot on hyvä alkupala!No minähän en ainakaan leveillyt sikäli sillä, ei se nyt niin iso summa ole, jos vertaa nyt vaikka meiän nimimerkilliseen tai osaan omista sukulaisista (silti itselle merkittävä ja pitäis järkevästi käytettynä riittää pitkälle)
Minua olisi kiinnostanut mutta kaksi tuntia on liian lyhyt aika ja en olisi ehtinyt näkemään. Yksi oli kyllä seuraavilla sivuilla.Kuka haluaa ekskursiolle 3 vuoden takaisiin vauvan158 UMK tunnelmiin? Voin ladata parhaita parin tunnin voimassaololla