V
vierailija
Vieras
Ei helvetti se on kyllä sairas ihminenK:n mielikampanja postaus.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei helvetti se on kyllä sairas ihminenK:n mielikampanja postaus.
Mä mietin tietääkö ne siellä discordissa, mikä tämän tyypin agenda oikeasti on. Miksi ne roikuttaa häntä siellä mukana.No hyi helvetti. Selvää vittuilua. Miten aikuinen ihminen viitsiikään.
Oon ite häntä aina puolustanut, mutta tää kommentti X:ssä hiukan nyt ihmetytti, mutta ehkä oli vaan huonolla tuulella tai jotain, eikä tarkoitus ilmaista K:n olevan epäsopiva kasvo kampamjalle kuitenkaan, omassa X:ssään korostaa ainakin sitä että hänelle saa antaa negatiivista palautetta (ja haluaa kritisoida itsekin)Mä mietin tietääkö ne siellä discordissa, mikä tämän tyypin agenda oikeasti on. Miksi ne roikuttaa häntä siellä mukana.
No ei ole ensimmäinen kerta ja se hänen X on kyllä sairas, olen sitä kauhuissani seurannut. Sanonut mm. että kaikki kiintymyssuhteet johtuu lapsuuden traumoista ja dissosiaatiosta. Huolestuttaa, että hänelle edelleen tuolla discordissacin vastaillaan.Oon ite häntä aina puolustanut, mutta tää kommentti X:ssä hiukan nyt ihmetytti, mutta ehkä oli vaan huonolla tuulella tai jotain, eikä tarkoitus ilmaista K:n olevan epäsopiva kasvo kampamjalle kuitenkaan, omassa X:ssään korostaa ainakin sitä että hänelle saa antaa negatiivista palautetta (ja haluaa kritisoida itsekin)
Oon ite häntä aina puolustanut, mutta tää kommentti X:ssä hiukan nyt ihmetytti, mutta ehkä oli vaan huonolla tuulella tai jotain, eikä tarkoitus ilmaista K:n olevan epäsopiva kasvo kampamjalle kuitenkaan, omassa X:ssään korostaa ainakin sitä että hänelle saa antaa negatiivista palautetta (ja haluaa kritisoida itsekin)
No ei kyllä minusta ole mitenkään sairas, tosta oon eri mieltä, vaikuttaa nyt vaan olevan tollaisella kritisointituulella tuolla omankin X:nsä puolella.No ei ole ensimmäinen kerta ja se hänen X on kyllä sairas, olen sitä kauhuissani seurannut. Sanonut mm. että kaikki kiintymyssuhteet johtuu lapsuuden traumoista ja dissosiaatiosta. Huolestuttaa, että hänelle edelleen tuolla discordissacin vastaillaan.
Selvää on mihinkä musiikkiyhteisöön viittaa.Selvää tarkoituksellista arvostelua varmasti, kun omalla tilillään on näköjään muutama muukin arvosteleva kommentti, nimeä mainitsematta tosin.
No sekin, mutta toi April Fools on myös ihan omana viestinään ja jokunen muukin. Kumma tarve puhua koko ajan Ksta.Selvää on mihinkä musiikkiyhteisöön viittaa.
Hänellä tuntuu olevan pakkomielle seurata K:ta, vaikka ei hänestä pidä. Ja pakkomielle myös K/b-shippiin. Ja tuntuu, että peilaa omia henkisiä vaikeuksiaan muihin, joka välillä menee jopa psykoottisuuden puolelle. Ei siis pelkästään K:n kohdalla.No sekin, mutta toi April Fools on myös ihan omana viestinään ja jokunen muukin. Kumma tarve puhua koko ajan Ksta.
No niinpä olikin, oli jäänyt toi oman tilinsä erillinen Aprils Fools juttu näkemättä, ja vielä aika selkeä viittaus toi famous people.No sekin, mutta toi April Fools on myös ihan omana viestinään ja jokunen muukin. Kumma tarve puhua koko ajan Ksta.
Hän vaikuttaa olevan erittäin sairas psyykkisesti, toivottavasti saa apua. Nyt alkaa ne tänne linkatut kertomukset hänestä make sense, vaikka en halunnut uskoa hänen olevan niin sekaisin.No niinpä olikin, oli jäänyt toi oman tilinsä erillinen Aprils Fools juttu näkemättä, ja vielä aika selkeä viittaus toi famous people.
Sitäpaitsi oli vastannut ikävästi parille kolmelle muullekin fanille, jotka tosta kampanjasta olivat postanneet,No niinpä olikin, oli jäänyt toi oman tilinsä erillinen Aprils Fools juttu näkemättä, ja vielä aika selkeä viittaus toi famous people.
Oikeasti? Hänellä tuntuu olevan siis sairaalloinen pakkomielle, pitäisiköhän tästä vinkata K:n tiimille, voi olla jopa vaarallinenSitäpaitsi oli vastannut ikävästi parille kolmelle muullekin fanille, jotka tosta kampanjasta olivat postanneet,