V
vierailija
Vieras
JuujuuNo menepä mummeli ihan itse etsimään, me muut ollaan jo se löydetty.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
JuujuuNo menepä mummeli ihan itse etsimään, me muut ollaan jo se löydetty.
Oli kyllä mielenkiintoinen reaktio.Olipas jotenkin epäinnostuneen oloinen, kun joku siitä kysyi. No nyt ainakin varmistui, että se tosiaan on vaivihkaa laitettu mappi ö:hön ja ehkä esitetään Sloveniassa.
Joku saa ilmeisesti helpommin poistettua..... Ei mulla ainakaan lähde tolla laillaJa se kärtsävideokin poistui?Täällähän on sama meno kuin vauvalla aikoinaan.
No eihän kuulu, mitkään henkilöön menevät jutut, plus ite ainakin kirjoittelen mitä haluan että.Liittyy vahvasti tähän fandomiin. Laihduttaminen ja kotityöt sen sijaan ei liity.
Boikkelimummolla on herkkä liipasinsormiJa se kärtsävideokin poistui?Täällähän on sama meno kuin vauvalla aikoinaan.
Haha ei ole mitään videota, vain yksi paikallisen fanin kommentti joka tarkoittaa eri biisiä.Oli kyllä mielenkiintoinen reaktio.
Haha, osoitit juuri tietämättömyytesiHaha ei ole mitään videota, vain yksi paikallisen fanin kommentti joka tarkoittaa eri biisiä.
Toinen paikalla ollut sanoi ettei ole kyseisestä biisistä puhunut mitään tuolla.
Jollakin nyt hätä kun yhteiset keikat lähestyy.
Minä taisin sen vahingossa poistaa ku luulin ficcikirjailijan haukkumiseksi senkin.Joku saa ilmeisesti helpommin poistettua..... Ei mulla ainakaan lähde tolla lailla![]()
Sinulla tais tulla kova hätä, hehhehHaha ei ole mitään videota, vain yksi paikallisen fanin kommentti joka tarkoittaa eri biisiä.
Toinen paikalla ollut sanoi ettei ole kyseisestä biisistä puhunut mitään tuolla.
Eihän tossa varmaksi tiedetty mitä J tarkoitti.Haha, osoitit juuri tietämättömyytesi![]()
Näin juuri.Haha ei ole mitään videota, vain yksi paikallisen fanin kommentti joka tarkoittaa eri biisiä.
Minäkin kirjoittelen mitä haluan että.No eihän kuulu, mitkään henkilöön menevät jutut, plus ite ainakin kirjoittelen mitä haluan että.
Ei ollut mitään outoa ilmettä?Biisi on varmaan niin hirveetä pskaa että Kärtsälläkin tekee vaikeaa näyttää neutraalilta. Ihmekös tuo jos Slovaakkian Mozartti ollu mukana ymppäämässääm slovakkikantriaan
Eiköhän se ollut TML kuitenkin kun Sloveniassa esittämisestä puhuu.Eihän tossa varmaksi tiedetty mitä J tarkoitti.
Minä taisin sen vahingossa poistaa ku luulin ficcikirjailijan haukkumiseksi senkin.
Varmaan tarkoitti hänen ja Alan Walkerin yhteisbiisiä jonka ensi ilta on SlovakkiassaEihän tossa varmaksi tiedetty mitä J tarkoitti.
Haha ei ole mitään videota, vain yksi paikallisen fanin kommentti joka tarkoittaa eri biisiä.
Varmaan tarkoitti hänen ja Alan Walkerin yhteisbiisiä jonka ensi ilta on Slovakkiassa