V
vierailija
Vieras
Saanu Bojanilta halvan stailausvinkin, luonnon rasvaJeren hiukset on rasvaiset tai sit on lipsahtanut jotain ainetta liikaa niihin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Saanu Bojanilta halvan stailausvinkin, luonnon rasvaJeren hiukset on rasvaiset tai sit on lipsahtanut jotain ainetta liikaa niihin.
70v. mamma se jaksaa täällä valittaa ja poistella viestejä, jos hänelle kerrotaan faktoja.Jere sieltä joutavuuksia hoilaamasta, ei USA ole Käärijän paikka. . Ja Bibinos on kolkko tyyppi. Ei tule amerikka olemaan menestys, toisin kuin yhteiskeikka Bojanin kanssa olisi. Usassa ei hassuttelevia mahanrummuttajia ymmärretä
Olisi sitten heti myynnyt. Ei minusta mitään järkeä ottaa vuokralainen alle vuodeksi.Mistä tiedät vaikka oliskin ollut vuokralla jonkun aikaa? Varmaan myynti on ollut koko ajan ajatuksena muutenkin.
En ole Liedosta ees ja en tietenkään, missään ei sellaista ohjetta lukenut ku asiaa tutkin.No joko se Liedon ”lahja” maailmalle pesi sen pierunhajuisen sohvansa.
Onko Bojan kyltit mukana?Siis ei helvetti. Nyt noi parasosiaaliset muummofanit lähti Amerikkaan katsomaan Käärijää. Jättäisivät Käärijän rauhaan.![]()
Mistäs oot bongannu taulapäisimmät? Mulla on jotenkin omasta sukupuolestani vieraantunu olo. Ei voi ymmärtää.Kiitos vinkistä, ne HR shipparit on ihan yhtä taulapäitä kuin BK shipparitkin.![]()
Mistä planeetalta oot kotoisin?Mikä on HR shippi?
Connor, Bojan ja PTP-Faija antamassa piiskaa on mun favourite.Osaako joku suositella HR ficcejä. Onko ne yhtä ”laadukkaita” kuin BK? Ois mahtavaa päästä nauramaan niille
Nää mummot ei shippaa.Onko Bojan kyltit mukana?
Sun varmaan käy kateeksi, kun et itse pääse matkaan. Mitä vatun väliä sillä on et siellä on kourallinen suomalaisia keikkaa katsomassa ja varmaan muutenkin lomaa viettämässä. Toi on ainutlaatuinen keikkapaikka ja samalla näkee monta artistia. Olisin minäkin mennyt, jos olis rahaa ja tilaisuus.Siis ei helvetti. Nyt noi parasosiaaliset muummofanit lähti Amerikkaan katsomaan Käärijää. Jättäisivät Käärijän rauhaan.![]()
Maassa olen syntynyt. Entäs sinä?Mistä planeetalta oot kotoisin?
Ei ole mitään juttuja. Samaa paskanjauhantaa ja jankkausta kuin ennenkin.En ole aikoihin ollut täällä. Jaksaisko joku kertoa parhaimmat jutut parin kuukauden ajalta?![]()
Kekätossari osti haisevan sohvan ja liian ison ruokapöydän.En ole aikoihin ollut täällä. Jaksaisko joku kertoa parhaimmat jutut parin kuukauden ajalta?![]()
En ole kateellinen. En lähtisi Amerikaan edes maksusta. Ihan kamala maa nykyisin.Sun varmaan käy kateeksi, kun et itse pääse matkaan. Mitä vatun väliä sillä on et siellä on kourallinen suomalaisia keikkaa katsomassa ja varmaan muutenkin lomaa viettämässä. Toi on ainutlaatuinen keikkapaikka ja samalla näkee monta artistia. Olisin minäkin mennyt, jos olis rahaa ja tilaisuus.
Sä olisit oikeasti lähtenyt Amerikkaan Käärijän perässä. Jos haluaa tuhlata rahansa niin mikäs siinä.Sun varmaan käy kateeksi, kun et itse pääse matkaan. Mitä vatun väliä sillä on et siellä on kourallinen suomalaisia keikkaa katsomassa ja varmaan muutenkin lomaa viettämässä. Toi on ainutlaatuinen keikkapaikka ja samalla näkee monta artistia. Olisin minäkin mennyt, jos olis rahaa ja tilaisuus.
Vaikka ostamalla liian ison ruokapöydänSä olisit oikeasti lähtenyt Amerikkaan Käärijän perässä. Jos haluaa tuhlata rahansa niin mikäs siinä.![]()
Ei minun sohva haise ja pöytäkin on saanut jo uuden kodin, päätin pitää ton aiemman ruokapöydän ja penkit sit kuitenkin, kun on täyspuuta ja sopii kooltaan paremmin tähän tilaan.Kekätossari osti haisevan sohvan ja liian ison ruokapöydän.
Hohhoijaa, ei ollut erityisen kallis, mikä oikeastaan sen yks vika olikin, jatkossa en sorru halpoihin.Vaikka ostamalla liian ison ruokapöydän![]()