V
vierailija
Vieras
Se on Bbno$ ei Bojan.Ihanat Jere ja Bojan!Kohta taas yhdessä!
![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Se on Bbno$ ei Bojan.Ihanat Jere ja Bojan!Kohta taas yhdessä!
![]()
Mihin K-keskusteluun?No sittenhän sun on turha osallistua K keskusteluun.
Pökäleestä niin että.Bojan tulee heti mieleen niin että.
Ei mua kiinnosta keskustella.Mihin K-keskusteluun?
Et osaa keskustella hänestä muilla palstoilla?
Tämä on Käärijä ketju, ei JOMihin K-keskusteluun?
Et osaa keskustella hänestä muilla palstoilla?
Ai kun K:sta tulee mieleen?Pökäleestä niin että.
Ei minuakaan. Panettaa niin stnasti mut vaimo pihtaaEi mua kiinnosta keskustella.
Mikä k, Bojanin kakka vai. Ok.Ai kun K:sta tulee mieleen?
No ei muakaan, JereEi mua kiinnosta keskustella.
Näiltä mummoilta et ainakaan saa. Tosin mielummin vaikka oma käsi.Ei minuakaan. Panettaa niin stnasti mut vaimo pihtaa
Ai se X tyyppikö täällä kirjoittaa?Bojeristeillä on aivovamma, joten ei hän pysty
Peruuta viestejä taaksepäin, niin valkenee sullekin, miksi K:ta sanottiin pökäleeksi.Mikä k, Bojanin kakka vai. Ok.
Jere istuu vankilassa huumeiden takiaNo ei muakaan, JereBojan paljon ihanampia.
Tämä ketju on sekä Käärijästä ja Bojanista joten täällä keskustellaan molemmista, ihan turha itkeä. Vituttaa kun aina vähätellään Kn ja Bn ystävyyttä ja älkää nyt saatana sekottako noihin bojereshippareihin.Miksi pitää tuputtaa Bojania kaikkeen Käärijään liittyvään? Ei liittynyt tähän keskusteluun mitenkään. Tämä on se syy, miksi mulle niin rakas BoJere shippi alkoi ahdistamaan vuoden 2025 aikoihin.
Bojan on pökäle. Ymmärsin jo.Peruuta viestejä taaksepäin, niin valkenee sullekin, miksi K:ta sanottiin pökäleeksi.
Mikä ihmeen ystävyys? Ei ole mitenkään ihmeellistä se.Tämä ketju on sekä Käärijästä ja Bojanista joten täällä keskustellaan molemmista, ihan turha itkeä. Vituttaa kun aina vähätellään Kn ja Bn ystävyyttä ja älkää nyt saatana sekottako noihin bojereshippareihin.
Miksi sitten itketTämä ketju on sekä Käärijästä ja Bojanista joten täällä keskustellaan molemmista, ihan turha itkeä. Vituttaa kun aina vähätellään Kn ja Bn ystävyyttä ja älkää nyt saatana sekottako noihin bojereshippareihin.
Niinpä. Outoja väittää.Mikä ihmeen ystävyys? Ei ole mitenkään ihmeellistä se.
ok trolliNo ei muakaan, JereBojan paljon ihanampia.
Oisko ehkä vähän too obvious?Jos hän pystyy postaamaan kuukausia Thaimaasta, niin en ymmärrä, millä logiikalla hän ei pystyisi postaamaan joltain muulta matkalta.
Ilmeisesti on kun pitää joka väliin kommentoida kuinka eivät ole ystäviä.Mikä ihmeen ystävyys? Ei ole mitenkään ihmeellistä se.
Miksi siitä mulle valitat. Kirjoitin Joostin ja Jeren ystävyydestä, mut jollekulle se on liikaa, koska piti heti tunkea Bojania siihen.Ilmeisesti on kun pitää joka väliin kommentoida kuinka eivät ole ystäviä.
No ennoo mitään kysynytkään että.Miten tämä sun valittaminen liittyy siihen kysymykseen? Älä kysy, jos et halua vastausta.
Onpa sulla outo näkemys asioihin. Luet trolli palstaa ja loukkaannut siellä kirjoitettavasti kommenteista.Ilmeisesti on kun pitää joka väliin kommentoida kuinka eivät ole ystäviä.
Ok trolliNo ennoo mitään kysynytkään että.