V
vierailija
Vieras
Miettikää sen penkin hajuaKai sitä jos ura on nykyään podcastaajana.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miettikää sen penkin hajuaKai sitä jos ura on nykyään podcastaajana.
"Levisi kuin Jokisen eväät" -sanonta on peräisin 1940–1950-lukujen taitteesta, ja se vakiintui käyttöön teollisuustyöympäristössä. Sanonta kuvaa kaaosta tai asioiden leviämistä, ja sen taustalla on todennäköisesti tarina konepajatyöntekijä Jokisesta, jonka eväslaukku levisi vahingossa tai työkaverin pilailun seurauksenaNiin peräkin levähtänyt kuin jokisen eväät. Sivusuuntaan tosin, liikaa istumista.
Toki syöny samanlailla ku ennenkin, ei mitään herkkuja siis.Plus ennoo ees yrittänyt laihtua, ihan itekseen lähti se kilo, olin jo hiukan luovuttanut koko jutun kanssa.
Kertoo taas mitä mummoja täällä kirjoittelee."Levisi kuin Jokisen eväät" -sanonta on peräisin 1940–1950-lukujen taitteesta, ja se vakiintui käyttöön teollisuustyöympäristössä. Sanonta kuvaa kaaosta tai asioiden leviämistä, ja sen taustalla on todennäköisesti tarina konepajatyöntekijä Jokisesta, jonka eväslaukku levisi vahingossa tai työkaverin pilailun seurauksena
Eihän kerro, toihan on tyyliin eka googlen tuloksissa mitä itekin katoin.Kertoo taas mitä mummoja täällä kirjoittelee.
Etkö taaskaan ymmärtänytEihän kerro, toihan on tyyliin eka googlen tuloksissa mitä itekin katoin.
Kyllä mummo mummon tunteeKertoo taas mitä mummoja täällä kirjoittelee.
Ymmärsinhän, eihän toi vaadi ku kopiointitaidon.Etkö taaskaan ymmärtänyt![]()
Haluaako Pentti nähdä kiihkeää nxn seksiä?Kuulin vahingossa keskustelun että kokematon femme ja kokenut mach eiböt sovi yhteen. Itse olen hetero niin en ymmärrä tällaisia. Mikseivät sovi yhteen?
Haluan tietenkin että niin.Haluaako Pentti nähdä kiihkeää nxn seksiä?
Eli etYmmärsinhän, eihän toi vaadi ku kopiointitaidon.
Hyvä, että tää ns. pentti nyt ilmoittautui, minun kekätossarin juttuja nää ei ole.Haluan tietenkin että niin.
Ei todistu kirjoittajan ikä tahvelo siitä.Eli et
Eikö homo- ja tisspalstat riitä että.Haluan tietenkin että niin.
Seli seli Pentti.Hyvä, että tää ns. pentti nyt ilmoittautui, minun kekätossarin juttuja nää ei ole.
Sössöti söö, löysit jo oikein tyypin, ei ole ongelmani, josset oikein kirjoittajia tunnistele.Seli seli Pentti.
*oikeanSössöti söö, löysit jo oikein tyypin, ei ole ongelmani, josset oikein kirjoittajia tunnistele.
Höpön löpön.Sössöti söö, löysit jo oikein tyypin, ei ole ongelmani, josset oikein kirjoittajia tunnistele.
No en kyseinen että niin matkija ole.Höpön löpön.
Kukaan muu ei käytä 50-luvun sanontoja kuin mummot.Ei todistu kirjoittajan ikä tahvelo siitä.
Olet lihava Pentti, tiedetään.No en kyseinen että niin matkija ole.