V
vierailija
Vieras
Niin isoa pyllyään ihan tarkoituksella esittelee. Euroviisuissakin valitti, kun kiellettiin pyllynesittely.Joku taas otti Erikaan kohdistuneen kritiikin itseensä. Pysykää siellä discordissanne.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin isoa pyllyään ihan tarkoituksella esittelee. Euroviisuissakin valitti, kun kiellettiin pyllynesittely.Joku taas otti Erikaan kohdistuneen kritiikin itseensä. Pysykää siellä discordissanne.
Eiköhän nämä hyökkäykset Erikaan ole enemminkin sieltä paikasta että.Joku taas otti Erikaan kohdistuneen kritiikin itseensä. Pysykää siellä discordissanne.
Juu samat shipparit näitä kaikkia naisia haukkuu.Eiköhän nämä hyökkäykset Erikaan ole enemminkin sieltä paikasta että.
Paitsi kekätossari, joka heitetty sieltä pois.Juu samat shipparit näitä kaikkia naisia haukkuu.
Ei ole heitetty, lähdin kyllä ihan itse.Paitsi kekätossari, joka heitetty sieltä pois.
Juu samat shipparit näitä kaikkia naisia haukkuu.
Paitsi kekätossari, joka heitetty sieltä pois.
Sitä paitsi haukkumisella ja kritiikillä on eronsa.Ei ole heitetty, lähdin kyllä ihan itse.
K-fanit, jotka ei häntä itselleen tule saamaan, Häärijää haukkuvat sit eri syystä.Juu samat shipparit näitä kaikkia naisia haukkuu.
Niin Erikaan on kohdistettu vain normaalia kritiikkiä. Sinä haukut täällä muita.Sitä paitsi haukkumisella ja kritiikillä on eronsa.
No ihan normaalisti kirjoittelen, ei ole mitään kritiikkejä aina (täällä myös osa matkii minun kirjoitus tapaa, eilinenkään loukkaat Bojania pöljä kirjoittanut en ollut minä.Niin Erikaan on kohdistettu vain normaalia kritiikkiä. Sinä haukut täällä muita.
En nyt tiedä varsinaisesta fanista, en ole ainakaan vielä keikoillaan käynyt, mutta siis kai hän on enemmän kuin peffansa, ei kai häntä tartte seksuaalistaa yhtään mitenkään, plus oon heikomman puolella tossa kohtaa ku levitetään vihaa esim. Erikaan tai PB Tiinaan.
No ehkä väärä sanavalinta tossa, en pidä heitä yhtään heikkoina kyllä."Heikommaksi" määrittelykin on aliarvioimista.
Niin kirjoittavat muutkin. Erikan perseenesittelyn kritisointi on ihan normaalia.No ihan normaalisti kirjoittelen, ei ole mitään kritiikkejä aina (täällä myös osa matkii minun kirjoitus tapaa, eilinenkään loukkaat Bojania pöljä kirjoittanut en ollut minä.