V
vierailija
Vieras
Naiseen joka on itse kännykällä? Mutta ei B siitä heti tykännyt.Aijai, pitäis keskittyä siihen naiseen eikä kytätä kännykkää
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Naiseen joka on itse kännykällä? Mutta ei B siitä heti tykännyt.Aijai, pitäis keskittyä siihen naiseen eikä kytätä kännykkää
Naiseen joka on itse kännykällä? Mutta ei B siitä heti tykännyt.
Ai nelistään.No kai heillä oli kiire vaihtaa romanttisia synttäripusuja
Balkanin kimittäjä yrittää uida homopiireihin, kun ei muuhun ole lahjoja.No kai heillä oli kiire vaihtaa romanttisia synttäripusuja
Joo Erika on kyllä nolo.Onhan se hyvä, ettei joka naikkonen patsastele yli-isot tissit tyrkyllä.
En puhunut hänestä että.Joo Erika on kyllä nolo.
Tekotissit esillä esiintyy, artisteista puhutaan, pölö.Joo Erika on kyllä nolo.
Me muut puhumme, naurettavaa tuollainen tissien ja perseen eaittely. Ei laulutaito riitä niin silareilla eteenpäin.En puhunut hänestä että.
Erikalla on aidot tisulit, pönttö.Tekotissit esillä esiintyy, artisteista puhutaan, pölö.
Eihän ole, pässi.Erikalla on aidot tisulit, pönttö.
Kannattais Tsiilukankin kokeilla niin vois päästä yökerhoulisijan roolista eteenpäin.Onhan se hyvä, ettei joka naikkonen patsastele yli-isot tissit tyrkyllä.
Tissityrkky on, sanot mitä sanot. Surullista, että ura on tissien esittelyä.Vaikka Erikalla olis silarit tai ei, niin henkilönä on kuitenkin aidompi ja hauskempi kuin monet tissityrkyt. Hänellä on sentään sisäistä karismaa.
En kyllä yhtään tajua, miten 24-vuotias voi pukeutua noin älyttömän konservatiivisesti omilla synttäreillään. Näyttää yli 10 vuotta vanhemmalta ja vaatetus niin tätimäinen. Kaunis hän on, mutta ei yhtään ikäisensä näköinen. Nukke on hyvä kuvaus. Puettu ja puunattu nukke ilman mitään omaa persoonaa.