V
vierailija
Vieras
Meinaatko, et Joksut ei olis sitä heti repostanneet? Multa on mennyt ohi jos näin muka olis ja olishan siitä jo jokapaikassa riehuttu.Slovenian eventimin stoorissa mut eihän antifaneille mikään riitä![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Meinaatko, et Joksut ei olis sitä heti repostanneet? Multa on mennyt ohi jos näin muka olis ja olishan siitä jo jokapaikassa riehuttu.Slovenian eventimin stoorissa mut eihän antifaneille mikään riitä![]()
No nimenomaan tämä. On kuin joku radionovan tehosoitto 15 vuoden takaa. Miten joku viittiny tosissaan tehdä tolle kaksikolle tommosen tunkkaisen mummokikkareenPlus kappale huokuu jotain mennyttä aikaa, ei vetoa Peten pappagigolotyyli.
Mummelihan siellä viulua soittelee.No nimenomaan tämä. On kuin joku radionovan tehosoitto 15 vuoden takaa. Miten joku viittiny tosissaan tehdä tolle kaksikolle tommosen tunkkaisen mummokikkareen
onhan karnevaalin lipuista ollut keskustelua fanien keskuudessa.Meinaatko, et Joksut ei olis sitä heti repostanneet? Multa on mennyt ohi jos näin muka olis ja olishan siitä jo jokapaikassa riehuttu.
Missä on puhuttu, että on myyty 20k lippua?onhan karnevaalin lipuista ollut keskustelua fanien keskuudessa.
Ja Erika siellä myösK taas Het Grotessa, esiintyyköhän vauvalassen kanssa![]()
Siis oon iloinen, jos tää on totta. En kuitenkaan ihan heti usko, jollei joku laita linkkiä tai kerro mistä löytyy tieto. Täällä puhutaan niin paljon paskaa ja itseltä on tää mennyt sit ohi, jos on totta.Missä on puhuttu, että on myyty 20k lippua?
Eikö Joksut just jotain postanneet? Ei ehkä ollut toi mutta että liput on käymässä vähiin.Meinaatko, et Joksut ei olis sitä heti repostanneet? Multa on mennyt ohi jos näin muka olis ja olishan siitä jo jokapaikassa riehuttu.
Ainahan niin sanotaan.Eikö Joksut just jotain postanneet? Ei ehkä ollut toi mutta että liput on käymässä vähiin.
Luuletko että kukaan haluaisi täällä mainostaa mitään ryhmää?Missä on puhuttu, että on myyty 20k lippua?
En ole nähnyt tuollaisen kommentin heiltä kuin kerran.Se on markkinointia.
Luulis että Xssä olis kans asiasta.Luuletko että kukaan haluaisi täällä mainostaa mitään ryhmää?![]()
Vähän aikaa sitten postasivat, että vajaa 10kSiis oon iloinen, jos tää on totta. En kuitenkaan ihan heti usko, jollei joku laita linkkiä tai kerro mistä löytyy tieto. Täällä puhutaan niin paljon paskaa ja itseltä on tää mennyt sit ohi, jos on totta.
Minä olen nähnyt monesti.En ole nähnyt tuollaisen kommentin heiltä kuin kerran.
Esim milloin?Minä olen nähnyt monesti.
Eikö ne joskus yli kuukausi sitten sanoneet että puolet lipuista on myyty? Se tarkoittaa 12,5 tuhatta.Vähän aikaa sitten postasivat, että vajaa 10k![]()
En ole painanut mieleen. mutta jotain vastaavaa aiemmista keikoista. Kaikki tekee tota, miksi Joksut olis poikkeus?Esim milloin?
Joo tietysti mut ei tota yleensä siinä vaiheessa sanota jos lippuja on myyty vasta muutama.En ole painanut mieleen. mutta jotain vastaavaa aiemmista keikoista. Kaikki tekee tota, miksi Joksut olis poikkeus?
Mummelihan siellä viulua soittelee.
Toi livesoittovinkuminenkin kääntyy vielä negatiiviseksi, ihmiset arvostaa tasapuolisuutta kumminkin.Pystytkö itse parempaan?
HR-videossa?Loppu on varsinainen kliimaksi ja vedonlyönti-% nousi heti, kun Linda sai luvan soittaa viulua livenä. Rakastan Lindan upeaa soittoa. Kreikka menossa alaspäin. HR-videossa (YT) pojat nauttivat lopun huipennuksesta! En vastaa sinulle, vaan typerä kirjoituksesi aktivoi kertomaan oman mielipiteeni. L ja P ovat suvereenejä ESC:ssä.