V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Dannyn punkasta saatu.Erikaa tuskin kiinnostaa, pölö, hiukan korkeampi sivistyksen taso.
Ei se asu ees ole mitenkään erityisen rivo ja tuskin ees on asusta kyse, kun Jere fantasioi naisista ja tisseistä. Taitaa poika tykätä isoista lolloista.Jos nainen haluaa pukeutua rivosti, niin silloin vika ei ole katsojassa.
Huoh, pölhö.Ai missä muka? Lavalla toi kuuluu show:hun.
Miksi? En käsitä näitä K:n äänestä naukujia mutta en kyllä sinuakaan. Menette siis keikalle, jonka esiintyjää ette edes siedä, ette nauti hänen musiikistaan ettekä hänen äänestään, mutta pakko mennä, kun muutkin menee. Todella säälittävää.Mä teen kans tunnustuksen. Olin eilen keikalla, vaikka en tykkää yhtään musiikistaan. Hypin kuitenkin siellä mukana, koska muutkin.
Kukapa mies eiEi se asu ees ole mitenkään erityisen rivo ja tuskin ees on asusta kyse, kun Jere fantasioi naisista ja tisseistä. Taitaa poika tykätä isoista lolloista.
Tämä on sitä projisointia, joissa omia fantasioita ämpätään muihin, ihmisiin, joita ei tunne. Sinua voi kiinnostaa isot lollot mutta älä kuvittele tietäväsi, mistä muut ihmiset on kiinnostuneita.Ei se asu ees ole mitenkään erityisen rivo ja tuskin ees on asusta kyse, kun Jere fantasioi naisista ja tisseistä. Taitaa poika tykätä isoista lolloista.
JO fandom on kyl tosi toksinen, sori vaan. Mikä mua henk.koht vituttaa on se, et heitä ei puolusteta samalla tavalla kuin Käärijää. JO lyödään lyttyyn, kun taas Käärijällä löytyy näitä ritareita valkoisen ratsun kanssa.Minä-muotoa ei tainnut olla eli äläpäs vääristele, veikkaan et joksut on monelle aika paljon helpompi fanituksen kohde, K faneilla riitaisempaa, osa vihaa Häärijää ja niin pois päin kekä kuuluu crewn tai sit mietitään ja paritellaan sen yksityiselämän suhteen.
Katso se video ennen kuin nolaat itseäsi liikaa. Videon kommenttikentässäkin naureskellaan Jeren tissien katsomiselle.Tämä on sitä projisointia, joissa omia fantasioita ämpätään muihin, ihmisiin, joita ei tunne. Sinua voi kiinnostaa isot lollot mutta älä kuvittele tietäväsi, mistä muut ihmiset on kiinnostuneita.
Oikein ja luonnollistaKatso se video ennen kuin nolaat itseäsi liikaa. Videon kommenttikentässäkin naureskellaan Jeren tissien katsomiselle.
Ai tossarin vai. Sääliksi käy ennemminkin.Mäkin olen onnellinen sen miehen puolesta, joka hänet saa![]()
Musta taas se brat-jere on aivan ihana ja iso osa Käärijää ja artisti-Jereä. En pysty kuvittelemaan, että jättäisi sen pois. Mutta myönnetään, en välitä minäkään hänen lavajutuistaan, mutta ei minun tarvitsekaan. Ihmisissä on monia puolia eikä niistä kaikista tarvitse pitää. Mulle tosin olisi ihan käsittämätöntä jättää pois tuo belttaus-moodi. On siinä tosi taitava ja erottaa hänet kaikista muista. Se on hänen tavaramerkkinsä jopa ja esim Huhhahhei ei olisi sama biisi ilman sitä.Mä tunnustan että pidän hyvin paljon Jerestä ja hänen lavan ulkopuolisesta olemuksesta haastiksissa ja puheäänestään. Ja myös lauluäänestään, mutta nyt tulee tabu: En siedä sitä huutomoodia viittä sekuntia enkä välitä myöskään hänen loireista enkä pikkumuna enkä pskajutuistakaan.
Hiljaa, pölkkyTämä on sitä projisointia, joissa omia fantasioita ämpätään muihin, ihmisiin, joita ei tunne. Sinua voi kiinnostaa isot lollot mutta älä kuvittele tietäväsi, mistä muut ihmiset on kiinnostuneita.
Tyhmät nauraa, tuskin on tarkoittanut sillä katsomisella mitään, jos sellaista nyt sit edes onkaan.Katso se video ennen kuin nolaat itseäsi liikaa. Videon kommenttikentässäkin naureskellaan Jeren tissien katsomiselle.
Olisiko Reetu seuraava.Erika on sanonut että tykkää vanhemmista miehistä. Kaikki Erikan miehet ovat olleet häntä vanhempia. Tuskin Käärijä edes kiinnostaa kun on saman ikäinen.
No ei ole setämieskatsetta nähnytkään tuo. Ihailee upeutta ja ihan samalla lailla olisin kyllä minäkin ihaillut vaikka olenkin nainen ja hetereo.Jere on kunnon vanha setämies.Tiirailee ja kuolaa Erikan perään. Katse vaeltelee hänen vartalolla ja pysähtyy tisseihin.
![]()