V
vierailija
Vieras
Teille r yssille tietenkin.Olen ohittanut jo kuukausien ajan. Muut shipistä ärsyyntyneet ovat selvästi poistuneet täältä jo aikoja sitten, joten en tiedä että kenelle muulle ne olisi tarkoitettu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Teille r yssille tietenkin.Olen ohittanut jo kuukausien ajan. Muut shipistä ärsyyntyneet ovat selvästi poistuneet täältä jo aikoja sitten, joten en tiedä että kenelle muulle ne olisi tarkoitettu.
Kyllä täällä nimenomaan antishippaajia on yhden tai kahden tossarin lisäksi. Itsekin satunnaisesti käyn täällä. Ei kannata tunnistella ketään.Olen ohittanut jo kuukausien ajan. Muut shipistä ärsyyntyneet ovat selvästi poistuneet täältä jo aikoja sitten, joten en tiedä että kenelle muulle ne olisi tarkoitettu.
Tämäkin voi olla totta.Eiköhän se ole trolli, edes google ei käännä noin huonosti nykyään.
Vastaan siihen ketjuun mihin haluan.Vastasit ihan väärään ketjuun. Ei ollut puhetta Dz, joka sentään liittyy Bojaniin. Kiinnostavuudesta olen kyllä eri mieltä.
Kyllä se kääntää. Kokeilin äsken. Mutta arvatkaa hänen kieli?Tämäkin voi olla totta.
Sinähän vasta hauska trolli olet. Ok.Vastaan siihen ketjuun mihin haluan.
Slovenia?Kyllä se kääntää. Kokeilin äsken. Mutta arvatkaa hänen kieli?
Nämä antishippaajat ovat selviä trolleja samalla tavalla kuin ne lässyti lässyti BK shippaajat täällä.Kyllä täällä nimenomaan antishippaajia on yhden tai kahden tossarin lisäksi. Itsekin satunnaisesti käyn täällä. Ei kannata tunnistella ketään.
En ole trolli. Täällä käyn nykyään satunnaisesti.Sinähän vasta hauska trolli olet. Ok.
Mun isovanhemmat ovat Saksasta ja Ruotsista.Teille r yssille tietenkin.
Höpö höpö, et edes osaisi kirjoittaa tuota sloveniaksi.Kyllä se kääntää. Kokeilin äsken. Mutta arvatkaa hänen kieli?
Se kääntäjällä kirjoittava on unkarilainen, jäi kerran kiinni.Höpö höpö, et edes osaisi kirjoittaa tuota sloveniaksi.
Vieläkö se iäkäs sloikkumamma kirjottaa täällä?Se kääntäjällä kirjoittava on unkarilainen, jäi kerran kiinni.
Kuinkahan mones kerta se on kun kysyt tätä täällä? Sillä miten se oikeasti lausutaan ei tarvitse olla mitään tekemistä sen kanssa miten se nimi jutuissa muotoutuu.Miksi kutsut häntä Tsiilaksi? Ei lausuta noin Balkanilla eikä täällä Suomessa.
Olen opiskellut sloveenia kolmen vuoden ajan.Höpö höpö, et edes osaisi kirjoittaa tuota sloveniaksi.
Et silti osaa.Olen opiskellut sloveenia kolmen vuoden ajan.
Se kieli on sloveeni, ei Slovenia. Ei kaikki muut täällä ole tyhmiä, vaikka sinä oletkinHöpö höpö, et edes osaisi kirjoittaa tuota sloveniaksi.
JepVieläkö se iäkäs sloikkumamma kirjottaa täällä?
Tsiila on lempinimi niinkuin BoitsuKuinkahan mones kerta se on kun kysyt tätä täällä? Sillä miten se oikeasti lausutaan ei tarvitse olla mitään tekemistä sen kanssa miten se nimi jutuissa muotoutuu.
Mistä tää sun jatkuva kaikkitietävä räksytys asiasta oikeen kumpuaa? Pitää päästä pätemään, että minäpäs tunnen slaavikielet ja neukku-kulttuurit, tässä nyt valistan teitä tietämättömiä? Eiköhän täällä kaikki asiasta kirjoittelevat ole sen verran TSIILAAN liittyviä klippejä/haastatteluja yms nähnyt, että on kyllä kuullut miten se lausutaan. Ihan sama, minä sanon Tsiilaksi, Seijaksi, Tsirpukaksi, näitä riittää.