V
vierailija
Vieras
Koko keskustelukin alkoi vasta Tavastian jälkeen.No eikä ole puhuttu, vaan siitä että muka lensi ulos huutelunsa jälkeen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Koko keskustelukin alkoi vasta Tavastian jälkeen.No eikä ole puhuttu, vaan siitä että muka lensi ulos huutelunsa jälkeen.
Mummelille iski dementia.No eikä ole puhuttu, vaan siitä että muka lensi ulos huutelunsa jälkeen.
Ei iskenyt paitsi sinulle sellaisena ehkä, voithan etsiä ne viestit.Mummelille iski dementia.
Ei muuten ollut. Täällä puhuttiin, että sunnuntaina oli vaihtunut nimimerkki ja muuttunut harmaaksi. Ja pohdittiin, mistä johtuu, kun huutelut oli vasta sen jälkeen.No eikä ole puhuttu, vaan siitä että muka lensi ulos huutelunsa jälkeen.
Ei ole mennyt näin ku paikalla täällä olin. Sen pohjalta oli noi miettimiset siinä et johtuiko huutelusta kylläkin.Ei muuten ollut. Täällä puhuttiin, että sunnuntaina oli vaihtunut nimimerkki ja muuttunut harmaaksi. Ja pohdittiin, mistä johtuu, kun huutelut oli vasta sen jälkeen.
Tai minä en ainakaan muista että ois mainittu erikseen tollain joku tietty päivä.Ei ole mennyt näin ku paikalla täällä olin. Sen pohjalta oli noi miettimiset siinä et johtuiko huutelusta kylläkin.
Ja miks se keskustelu ois siinä tapauksessa aloitettu niin myöhään?Tai minä en ainakaan muista että ois mainittu erikseen tollain joku tietty päivä.
Jep la-su -yönä oli heitetty pihalle.Ei muuten ollut. Täällä puhuttiin, että sunnuntaina oli vaihtunut nimimerkki ja muuttunut harmaaksi. Ja pohdittiin, mistä johtuu, kun huutelut oli vasta sen jälkeen.
Sitähän et voi tietää onko heitetty.Jep la-su -yönä oli heitetty pihalle.
Loukkaat Bojania, pölkky.Kyllä B ihan selvästi alkaa hehkua Kärtsän kanssa
Ootko taas piereskellyt koko yön ja nyt väsyttää.
Janin lähellä hohkaa kuin ydinvoimala. Se heidän välissä oleva seksuaalinen kemia on huh huh.Jos Tsiila olisi n. 35-40 -vuotias, niin hän olisi upea ikäisekseen. Nyt kun katsoo normaalia kaunista 23-24v nuoria naisia ja sitten tsiilaa, niin sehän näyttää niiden äidiltä. Kaunis mutta vanhan näköinen. Nuorekkuus ja pilke silmistä puuttuu. Bojanillakin se pilke syttyy lähinnä vain toisten miesten kanssa lähietäisyydellä ollessaan.
BoJanJanin lähellä hohkaa kuin ydinvoimala. Se heidän välissä oleva seksuaalinen kemia on huh huh.
Niin olen täällä parasta aikaa mutta ei minuun vaikuta mitenkään nämä BoJere ja BoJan lässyti lässyti lää satuilut. Bojan ja Dzejla ovat suhteessa vaikka kuinka kiusaatte näillä typerillä miespakotuksilla.BoJan![]()
Mitä sullakin on vanhoja ihmisiä vastaan, kun käytät vanhuutta kiusaamiseen.Mummelille iski dementia.
Oot oikeassa. Typeriä lässytyksiä kumpikin. Tauski on se oikea mies Boitsulle.Niin olen täällä parasta aikaa mutta ei minuun vaikuta mitenkään nämä BoJere ja BoJan lässyti lässyti lää satuilut. Bojan ja Dzejla ovat suhteessa vaikka kuinka kiusaatte näillä typerillä miespakotuksilla.
En minä ole ainakaan vanhus vielä kellekä toi vastaus tais olla.Mitä sullakin on vanhoja ihmisiä vastaan, kun käytät vanhuutta kiusaamiseen.
Hän on itse vanha, eikä kestä omaa ikäänsä.Mitä sullakin on vanhoja ihmisiä vastaan, kun käytät vanhuutta kiusaamiseen.
Samaa mieltä. BoJan ja BoJere on so last season. Kun Tauski ja Bojan kohtaavat, niin se kemia säteilee Siriukseen asti.Hupsu oot.