V
vierailija
Vieras
Paljonkin, mutta saa nyt sit nähä miten J luovii tossa, jos mitään suhdetta ees on kehkeytymässä.No voi huoh. Mitä helvetin väliä silläkin nyt on.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Paljonkin, mutta saa nyt sit nähä miten J luovii tossa, jos mitään suhdetta ees on kehkeytymässä.No voi huoh. Mitä helvetin väliä silläkin nyt on.
Mitä helvettiä? Ihan samalla lailla sinä vastaat mun kirjoitteluun. Ei mun tarvii miettiä puolta tuntia, kun vastaan mielestäni typeriin kommentteihin. Napsuttelen vastauksen alle puolessa minuutissa.No hohhoijaa, ihan kyllä vaikuttaa et oot yks jota asia kiinnostaa erittäin paljon, kun kerkeet niin muitten ihmisten kirjoittelujakin pohtia.
Sattumalta seuraan aika montaa fania, jotka ovat näitä mainitsemiasi queer-tyyppejä. Kyllä he tietää.No eiväthän tiedä, jos ei kerro, eikä hänen tarvitsekaan.
Vaikuttaa enemmän sitä hallinnoinnin tarvetta muiden kirjoitteluun olevan ihan sillä puolella kumminkin, oli miten oli.Mitä helvettiä? Ihan samalla lailla sinä vastaat mun kirjoitteluun. Ei mun tarvii miettiä puolta tuntia, kun vastaan mielestäni typeriin kommentteihin. Napsuttelen vastauksen alle puolessa minuutissa.
Eivät mieti kenenkään suuntautumisia kylläkään.Sattumalta seuraan aika montaa fania, jotka ovat näitä mainitsemiasi queer-tyyppejä. Kyllä he tietää.
Vaikuttaa enemmän sitä hallinnoinnin tarvetta muiden kirjoitteluun olevan ihan sillä puolella kumminkin, oli miten oli.
Se on tätä samaa K-fanien herkkistelyä idolinsa puolesta, siksi mitään kritiikkiä olettetuihin lähellä oleviin oli sitten nainen tai mies ei siedetä, mutta ite en ole tälläisten ajatusten patoamisen sisäänsä kannattaja. Silloinhan sitä kannattais just olla siellä discordissa missä K-fanit kokoontuu, eihän sitä shippiä ole ikinä ollut ees paljoa kys. paikassa.todellakin toivoisin, että typeryys vähenisi myös tämän palstan kirjoitteluiden osalta. Mitäs pahaa siinä on. Mielipide. Etkö kestä kritiikkiä? Onko kamalaa, jos jonkun mielestä "vapaa haukkuminen" on huono juttu.
Tietenkään eivät mieti, koska se ei kuulu muille kuin henkilölle itselleen. Miksi edes tällaista mainitset. Sanoin, että fanit tietävät mikä K on eli artisti ja lavahahmo, joka on "tarjolla" ihan kaikille. Yleisö saa ajatella tästä hahmosta ihan mitä vaan. Kyllä nää fanit, joita seuraan osaa pitää yksityishenkilön erillään. Sitä paitsi siinä lavahahmossakin on Jereäkin suurin osa eli hän ei siinä mielessä varsinaisesti esitä mitään muuta kuin itseään turbovaihteella. Moneen kertaan on tullut tämäkin jo ilmi, mm. VE.Eivät mieti kenenkään suuntautumisia kylläkään.
Hohhoijaa mitä shaibaa taas.Se on tätä samaa K-fanien herkkistelyä idolinsa puolesta, siksi mitään kritiikkiä olettetuihin lähellä oleviin oli sitten nainen tai mies ei siedetä, mutta ite en ole tälläisten ajatusten patoamisen sisäänsä kannattaja. Silloinhan sitä kannattais just olla siellä discordissa missä K-fanit kokoontuu, eihän sitä shippiä ole ikinä ollut ees paljoa kys. paikassa.
Naurettava tapa vakuuttaa itsellesi, että K on homo. Luuletko todella, että K matkusti Rodokselle naisen kanssa ja he viettivät koko matkan katsellen merta?Mietin kyllä että jos on julkisuustempaus vaan. Yhdessä Rodokselle. Samoin kun kuntovalmentajan kanssa Thaikut. Näkyvyyttä. Sovittu yhdessä.
Parafani seksihaaveilija taas kuvittelee tietävänsä itse mitä K on tehnyt.Naurettava tapa vakuuttaa itsellesi, että K on homo. Luuletko todella, että K matkusti Rodokselle naisen kanssa ja he viettivät koko matkan katsellen merta?![]()
![]()
![]()
Trolli.Kuka idiootti väittää, että B on ottanut botoxia?![]()
Tunnistelet taas väärin.Sinua harmittaa näköjään, koska Jere ja Bojan ovat edelleen hulluina toisistaan. Olet ilkkunut täällä muutaman vuoden toivoen pahaa ihmisille. Sairasta! Mummottelulla aliarvioit tänne kirjoittavia. Ilkkuminen ei todellakaan tee sinusta uskottavaa.
Jeren naisvalintojen perusteella voi tosiaan tehdä sen päätelmän, et hän tykkää muodokkaista naisista. Miehiin hän tuskin tuntee seksuaalista vetoa, jos tuntisi, niin hän ottaisi itselleen vähän eri näköisiä misukoita.Mulle tulee tästä nyksästä ainoastaan mieleen, ettei Jere oikein tiedä minkälaista naista etsii vai etsiikö ollenkaan naista. Ja ottaa sitten varmistellakseen lopputulosta sellaisen kuin Bojanillakin on![]()
No tää nyt on ihan paskapuhetta. Naismaku voi olla ihan erilainen kuin miesmaku, jos kummastakin sukupuolesta tykkää.Jeren naisvalintojen perusteella voi tosiaan tehdä sen päätelmän, et hän tykkää muodokkaista naisista. Miehiin hän tuskin tuntee seksuaalista vetoa, jos tuntisi, niin hän ottaisi itselleen vähän eri näköisiä misukoita.
Eiköhän Kärtsä kohtaa E:n kautta Sergeyn ja se on menoa sen jälkeen.Jos jotain niin Kärtsä nyt pääsee ainakin lähemmäs aitoa queer-maailmaa. Ehkä ymmärtää, että homoa larppaaminen on mautonta, jos ei itse oikeasti ole sitä. Emjenillä on paljon trans, gay, lesbo yms. ystäviä.