K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en ymmärrä, miksi tästäkin pitää saada ikävät jankkaukset aikaiseksi. Eihän se K itsekään ehdi Kroatiassa kuin kääntyä. Ei tossa olisi mitään ihmeellistä, että vanhemmat olisi menneet päivän suoralla lennolla viikonloppulomalle. Kaikki pitää nähdä siinä valossa, että ei varmasti voi jäädä Sloveniaan ja kauhea paskapaikka ja äkkiä pois. Alkaa olemaan vähän huolestuttavaa.
Viikonloppuloman vielä ymmärrä mutta jotkut fanit meni tuonne viikoksi. Minua ei saa mihinkään balkanin maahan viikoksi. Ainoastaan Kreikka on varteenotettava matkailu maa.

Mä nyt vain tarkotin, että eivät välttämättä ole menossa mihinkään pidemmälle lomalle vaan tekevät vastavierailun Joksujen suurimmalle keikalle. Mut sillähän ei mitään väliä siis ole. Noi jutut vain kuulosti jotenkin katkeralta, kun tästäkin yritettäisi kääntää ikävä asia ja eivät varmasti voi viihtyä kuin käydä keikalla ja poistua :D

Viikonloppuloman vielä ymmärrä mutta jotkut fanit meni tuonne viikoksi. Minua ei saa mihinkään balkanin maahan viikoksi. Ainoastaan Kreikka on varteenotettava matkailu maa.
En minäkään noita pitkiä, mutta itellänihän ei hyväksytä ees yhden yön piipahdusta nää läheiset siis, pilaan kuulemma juhannuksen ja isäni uhkaillut avioerolla, täytyy kai vielä soittaa ja kysyä onko todella tosissansa et minun täytyy perua nämä. No täällä oltais toki tyytyväisiä et menee tossarilla sivu suun.

En minäkään noita pitkiä, mutta itellänihän ei hyväksytä ees yhden yön piipahdusta nää läheiset siis, pilaan kuulemma juhannuksen ja isäni uhkaillut avioerolla, täytyy kai vielä soittaa ja kysyä onko todella tosissansa et minun täytyy perua nämä. No täällä oltais toki tyytyväisiä et menee tossarilla sivu suun.
Mun käy lähinnä sääliksi.

Yhteistyössä