V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mikseivät olleet siellä Jenkeissäkin, kun kerran tuollakin.Oho! Onko totta? Yllättävää, jos vanhemmatkin menevät sinne. Kiva tietysti, jos pitää paikkansa.
Joillain on ehkä omaakin elämää?Mitä ihmettä sä riehut. Miksi ne jäis Sloveniaan, jos pojalla seuraavana päivänä keikka naapurimaassa.
Mäpäs istun just kakalla lälläslää.Hyvä juttu, itsellä ollut ummetusta viimepäivät ja kipristykset ei ole mukavia.
Etkö osaa edelleenkään muita hymiöitä käyttää?
Mark pilasi? Hyvät vibat näytti olevan Karnevaaleissa kyllä, Kroatia oli vähän kesympi.Onpa muuten vähän eri tasoinen videointi tää Karnevaalikonsertti, kuin Stozice, jonka Mark pilasi. Se oli umpisurkeasti leikattu, pimeä ja tyhmä. Nyt sen sijaan bändi oli elämänsä vedossa ja tallenne paljon parempi.
Mä en tajua, mulla ei toiminut netti Ljubljanassa Kaksplussalle ei sitten millään. Ei VPN:llä, ei ilman sitä. Ei sillä, että olisin täällä paljoa kaivannut ollakaan, mutta tiet-poikki-olematonta-bussia mm. odotellessa olisin voinut vilkaista.Ei ole että. Just saavuin Ljubljanaan, lento myöhässä.
Ei ole mitenkään mukavaa kärsiä ummetuksesta. Olen tänäänkin istunut pöntöllä useamman kerran ja mitään ei tule. Pieruja vain.Mäpäs istun just kakalla lälläslää.
No ennoo menossa vielä kolmelta sinne, vanhassa kaupungissa nytten.
Eivät oleeet siellä- Se on jo moneen kertaan todisteltu.Mikseivät olleet siellä Jenkeissäkin, kun kerran tuollakin.
Sulla ei kai ole, kun käyt vanhoja viestejä läpi ja ihan turhaan niihin vastailet enää.Joillain on ehkä omaakin elämää?
Missä hotellissa olit? Tai minkälaisessa ja missä? Me oltiin aika hyvälaatuisessa, hyvällä paikalla. Oli näköala joelle ja kaikkea. Ihanat huoneet ja aamupala. JA toimiva ilmastointi.Kiitos, ja osasin kävellä hotellillekin mapsin avulla ihme kyllä, tuntui vaan pitkältä matkalta tossa kuumuudessa. Ja uusi nälkä tietysti vaikka söin tossa välissä jäätelöä, mutta tähän huoneeseen ei sisälly kuin aamiainen.