V
vierailija
Vieras
Joost on se aito rakkausMä en vois olla enää enemmänkun ajattelen K: ta ja K:ta rakastamassa toisiaan
![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joost on se aito rakkausMä en vois olla enää enemmänkun ajattelen K: ta ja K:ta rakastamassa toisiaan
![]()
Sulle ei kelvannut lyhyt vastaus "entä sitten". Miksi tää olis herkkä aihe? Tyhmät kysymykset ja turha jankkaus kieltämättä ärsyttää välillä.Aika pitkän jaarituksen sait aikaan, joten on selvästi herkkä aihe sulle.![]()
Kuka on niin toope, että uskoo noita tossarishippaajien juttuja? Ootko joku uusi täällä?Miten tämä nyt liittyy siihen alkuperäiseen keskusteluun siitä, kun joku väitti ettei ne K:n jutut ole Bojanin kohdalla showta tai läppää, vaan hän on oikeasti rakastunut Bojaniin.Menet nyt ohi varsinaisen aiheen niin että humahtaa.
![]()
Tainnut polttaa sillat kaikkiin.Seurasin vielä jokin aika sitten tätä superfania Instagrammissa. Kukaan ei muuten halunnut hänen kanssaan festareille katsomaan Käärijää vaikka oli VIP-Lipput tarjolla. Tämä taisi olla viimeinen niitti hänen fanituksen loppumiseen. En muuten usko hetkeäkään että fandom olisi syypää hänen poistumiseen. Taisi rahat loppua ja katkeroitu kun ei pääse keikoille.
Hänhän oli osa sitä isompaa kääryle-faniryhmää. Menikö välit poikki heihin?Seurasin vielä jokin aika sitten tätä superfania Instagrammissa. Kukaan ei muuten halunnut hänen kanssaan festareille katsomaan Käärijää vaikka oli VIP-Lipput tarjolla. Tämä taisi olla viimeinen niitti hänen fanituksen loppumiseen. En muuten usko hetkeäkään että fandom olisi syypää hänen poistumiseen. Taisi rahat loppua ja katkeroitu kun ei pääse keikoille.
Entäs jos lakkaisit olemasta parafani ja keskittyisit vain asioihin, joista tiedetään ja jotka kuuluu faneille. Toi on vain sun haaveilua ja typerää shippisatua. "Suuri ilmoitus" on myös ihan sun keksintöä. K sanoi haastiksessa, että istutti vanhemmat alas keskustelemaan tai jotain sinnepäin. Yksityiselämän asiat ei edelleenkään kuulu faneille, joten anna olla jo. Ehkä puhui erosta, ehkä terveysjutuista, urapaineista, strssistä jne. EI KUULU MEILLE.Entäs jos se K:n suuri ilmoitus kotiväelle kuuluikin näin: Istukaahan alas. En tiedä olenko normomies enkä tiedä, haluanko enää pitkää parisuhdetta naisen kanssa. Koittakaa kestää.
Mitä ihmettä SINÄ sössötät. Samaa pelleilyä se on, mutta ovat tietysti myös ystäviä.Joo mut kyse oli siitä ettei Kärtsän jutut ole Bojanin kohdalla show:ta, joten mitä ihmettä sössötät. Eli onko ne nyt show:ta vai osoitus rakkkaudesta, päätä jo.
Luultavasti.Hänhän oli osa sitä isompaa kääryle-faniryhmää. Menikö välit poikki heihin?
Ja sinäkin hullu jauhat niistä täälläEntäs jos lakkaisit olemasta parafani ja keskittyisit vain asioihin, joista tiedetään ja jotka kuuluu faneille. Toi on vain sun haaveilua ja typerää shippisatua. "Suuri ilmoitus" on myös ihan sun keksintöä. K sanoi haastiksessa, että istutti vanhemmat alas keskustelemaan tai jotain sinnepäin. Yksityiselämän asiat ei edelleenkään kuulu faneille, joten anna olla jo. Ehkä puhui erosta, ehkä terveysjutuista, urapaineista, strssistä jne. EI KUULU MEILLE.
Epätoivoiset bojeristit yrittää tiristellä jotain mehuja kuivahtaneesta shippikäntystä.No tietysti voi kiinnostaa jos exä ollu kaikki Thaimaatkin tiiviisti mukana. Tuleehan siitä jo perheenkin jäsen. Että jatkossa tällaisia pysyväisjäseniä turha odottaa (Bojania lukuunottamatta, mutta sehäm onkin jo lähes vävy)
Haista paska, apina.Kuka on niin toope, että uskoo noita tossarishippaajien juttuja? Ootko joku uusi täällä?
Kyse oli nyt siitä et miksi jäät jumiin tähän keskusteluun ja jatkat pitkiä sössötyksiä.Kuka on niin toope, että uskoo noita tossarishippaajien juttuja? Ootko joku uusi täällä?
Hehe, en väittänyt mitään, poimin tuohon asioita joista K muutenkin puhui siinä haastiksessa poislukien ero. Sen mainitsin, koska se on kuitenkin todennäköisempi kuin mikään kaapistatulo.Ja sinäkin hullu jauhat niistä täällä![]()
Mitä ihmettä SINÄ sössötät. Samaa pelleilyä se on, mutta ovat tietysti myös ystäviä.
Kyse oli nyt siitä et miksi jäät jumiin tähän keskusteluun ja jatkat pitkiä sössötyksiä.
Oot liiankin helppo trolleilleHehe, en väittänyt mitään, poimin tuohon asioita joista K muutenkin puhui siinä haastiksessa poislukien ero. Sen mainitsin, koska se on kuitenkin todennäköisempi kuin mikään kaapistatulo.