V
vierailija
Vieras
Mun suosikiksi on K:n ”poikkiksista” noussut Basshunter. Best bromance ever. Sikahyvää viihdettä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Lopettakaa jo nyt tämäkin sönkkäys ja pakotus. Voitaisko edes odottaa eteneekö homma mihinkään tapailusta.Oli täytteitä tai ei, niin kauniit on kasvonpiirteet. Ei ihme, jos K tykkää.
Varmasti tulee takaisin, onhan noita nähty.Superfanikin sano ittensä irti koko fandomista. On kuulkaa aikoihin eletty.
En usko. Kuka näitä nyt loputtomiin jaksaa. Itsekin tulin vain pitkästä, pitkästä aikaa piipahtaan. Ei mitään kytköksiä enää Käppyrään tahi Jokereihin, tai shippaukseen. Hyvä ku edes muistin.Varmasti tulee takaisin, onhan noita nähty.
Ihan hyvä, mutta vähän puiseva temu BjörnboriMun suosikiksi on K:n ”poikkiksista” noussut Basshunter. Best bromance ever. Sikahyvää viihdettä.
Lopettakaa jo nyt tämäkin sönkkäys ja pakotus. Voitaisko edes odottaa eteneekö homma mihinkään tapailusta.
Mä oon se, joka eksyi Joensuussa miesten saunaillan suihkuhuoneeseen, takaoven kautta. Se näky paloi verkkokalvoilleJoensuun uimahallissa?
![]()
Vesikon uimahallin miesten höyrysauna suljetaan väliaikaisesti Joensuussa – saattaa jäädä jopa pysyvästi suljetuksi
Vesikon virkistysuimalan miesten höyrysauna Joensuussa joudutaan sulkemaan epäasiallisen käytöksen takia.yle.fi
Ruma irvistys taasIhana kuva boitsusta appivanhempiensa kanssa![]()
Juujuu. Uskotaan.En usko. Kuka näitä nyt loputtomiin jaksaa. Itsekin tulin vain pitkästä, pitkästä aikaa piipahtaan. Ei mitään kytköksiä enää Käppyrään tahi Jokereihin, tai shippaukseen. Hyvä ku edes muistin.
Draamailijat voisivatkin mielellään irtaantua. Saavat sitten musiikista ja keikoista oikeasti pitävät nauttia niistä rauhassa.Superfanikin sano ittensä irti koko fandomista. On kuulkaa aikoihin eletty.
Ihanasti twinnaavat.![]()
Screenshot 20260617 220045 Gallery hosted at ImgBB
Kuva Screenshot 20260617 220045 Gallery palvelussa ImgBBibb.co
KK