V
vierailija
Vieras
Ai K:n asusta, enpä kyllä.Kateellinen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ai K:n asusta, enpä kyllä.Kateellinen.
Palaahan takaisin koulunpenkille.Höpö höpö. Lihalla on ihmisapinat eläneet.
En mä valitakaan kummankaan asusta. Minusta ne toimi ihan hyvin yhdessä ja eikö Joostillakin ole joskus ollut joku pikkureppu selässä esiintyessä.Joost on Pokemon-fani ja varmaan ihan siksi Kärtsällä oli noi jutut päällään. On muuten saanut ne fanilahjoina aika äsken.
Miten Kärtsän asu oli tyttömäinen ? Eikä se Joostin asun kyllä ole tarkoituskaan olla tyylikäs.Eipä ole yhtään tyttömäinen se, paljon tyylikkäämpi kuin K:n asu.
Unohdat vain puolet asiasta vääristellen negatiivisesti tätä fania kohtaan. Koita nyt päästä asiasta yli, vaikka onkin varmaan kova paikka sinulle.Stoorissa oli taas jotain miten mukavaa on kun ei ole enää osa fandomia.
Mummo voit jatkaa satujen kertomista naapurihuoneen Irmelille.Samaa kasvisravintoa se on kuitenkin. Jos nyt muistan oikein, durra oli se vilja, josta tutkijat oli löytäneet todisteita, että sitä on syöty jo 100 000 vuotta sitten
Oli kuitenkin, ja missäs noin sanoinkaan en missään, en vain tykännyt K:n asusta ja esitys mauton.Miten Kärtsän asu oli tyttömäinen ? Eikä se Joostin asun kyllä ole tarkoituskaan olla tyylikäs.
Tämä. Monen muun elämä vaikuttaa huomattavasti kiinnostavammalta.Luuletko ettei täällä kukaan muu käy keikoilla ja matkustele. Useampi asuu ulkomailla ja aika moni tekee etätöitä. Jotain rajaa nyt sun fanitukselle.
Siis tyylikäs se Joostin asu.Oli kuitenkin, ja missäs noin sanoinkaan en missään, en vain tykännyt K:n asusta ja esitys mauton.
Apua miten huomionhakuistaStoorissa oli taas jotain miten mukavaa on kun ei ole enää osa fandomia.
Huvikseen.Miten jaksat vastailla jollekin tyhmällä trollille näinkin seikkaperäisesti.
Itse et ole tainnut ikinä sellaista käynytkään.Palaahan takaisin koulunpenkille.
Sinä veeti voit palata sinne kouluun sitten taas elokuussa ja otat sitten koulunkäynnin ihan tosissaan. Netistä kyllä voi kesän aikana myös ihan itsekseen opiskella.Mummo voit jatkaa satujen kertomista naapurihuoneen Irmelille.
Käydäkään olisi oikea muoto että.Itse et ole tainnut ikinä sellaista käynytkään.
Joost aloitti sen esityksen, yritä tajuta.Oli kuitenkin, ja missäs noin sanoinkaan en missään, en vain tykännyt K:n asusta ja esitys mauton.
No niinpä.Apua miten huomionhakuista![]()
Mummo ottaa nyt ne iltalääkkeensä kiltisti sieltä dosetista. Kansakouluko jäi kesken aikoinaan?Sinä veeti voit palata sinne kouluun sitten taas elokuussa ja otat sitten koulunkäynnin ihan tosissaan. Netistä kyllä voi kesän aikana myös ihan itsekseen opiskella.
Olkoon miten on, mutta varmaan sovittu etukäteen siinä tapauksessa, sen verran teatterimaiselta näyttää=tyhmältä.Joost aloitti sen esityksen, yritä tajuta.
Gaymiehet näyttää olevan pyörällä päästään tosta uusimmasta pukuhuonestoorista
Ihminen on aina syönyt lihaa ja luotu syömään lihaa. Kasviskaurahörhöt on evoluution vääristymä.Samaa kasvisravintoa se on kuitenkin. Jos nyt muistan oikein, durra oli se vilja, josta tutkijat oli löytäneet todisteita, että sitä on syöty jo 100 000 vuotta sitten
Kuules nyt veetiä larppaava alaston tussimummo. En ole käynyt kansakoulua, vaan peruskoulua ja sen jälkeen paljon muutakin. Taitaa tuo kansakoulu olla itsellesi tuttu, kun se noin helposti irtosi. Nyt moikka, ei kiinnosta enää.Mummo ottaa nyt ne iltalääkkeensä kiltisti sieltä dosetista. Kansakouluko jäi kesken aikoinaan?
Missäs tälläinen muka näkyy, samaan pottaankin palasi, ja Pokemon teemakin ollut iät ja ajat.Ihana kun Kärtsä uudistuu. Sillä on todella joku powervaihe päällä !