K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua ei kyllä yhtään sureta, jos Bojan on taas sinkku. En ole missään vaiheessa uskonut tai ajatellut, että hän edes rakastaisi Dzejlaa, uskon, että hän kokee syvästi vain miehiä kohtaan. Sama Jerellä.
Se on sitten eri asia, seurusteleeko kumpikaan ikinä miehen kanssa.
Ja oon valmis uskomaan, että kumpikin pystyisi rakastumaan syvästi myös naiseen, mutta jostain syystä en ole itse nähnyt sellaista.
👆

Niinpä, täytti huhtikuussa vasta 24 vuotta.
Tähän on pakko puuttua, vaikka minulla ei ole mitään Dz:aa vastaan. Hän näyttää kolmikymppiseltä kaikissa poseeraus- ja lavakuvissa. Raskas meikki ja harjoitellut eleet ja ilmeet saavat sen aikaan. Pukeutuminen on yli 30-vuotiaan ja sanoisin jopa yli 40-vuotiaan tyyliä esim. synttärikuvassaan vaatteet on kuin jollakulla 40+-vuotiaalla ja ymmärtääkseni hän n siinä juhlimassa vain pienellä porukalla läheistensä kanssa.
Ne muutamat kuvat, joissa hän on ns. luonnollinen eli ei esitä tai poseeraa, hänellä on melkoiset silmäpussit, jotka on häivytetty kaikista muista kuvista pois (esim. kuva Markon kanssa helmikuulta 2025 ja synttäripostauksessa). Ei siis näytä 24-vuotiaalta, vaikka onkin erittäin kaunis ja näyttävä nainen.

Minä taas olen täysin vakuuttunut, että B oli syvästi rakastunut tai ainakin kuvitteli olevansa noissa viime vuoden lopussa olleissa haastatteluissa. Sanoi vuotta 2025 parhaaksi ikinä, kuvaili olevansa onnellisempi kuin koskaan ja vihjaili olevansa rakastunut ja suhteessa. Kaikesta näkyi se onnellisuus.
Pakko sanoa, että olen erittäin pettynyt Dz:aan.

Se mies on sitä paitsi sanonut olevansa kuin avoin kirja silloin kun on rakastunut. Ja kyllähän se olikin. Vähän lapsellisen rakastunut, mutta niinhän se oli Jeren kanssakin silloin jossain vaiheessa.

Karnevaaleilla oli ilmeisesti vip-teltassa 700 ihmistä. Eikö se ole aika paljon? Jokainen JO:n jäsen on voinut kutsua 100 läheistään ja parisataa vielä jää kaiken maailman vaikuttajille ja hännystelijöille. Siellä on ollut varmaan kaikilta koko suku ja ystäväpiiri. Kyllähän tuonne 700 ihmisen joukkoon muutama Ramovickin mahtuu ilman, että heitä sieltä huomataan.

Yhteistyössä