V
vierailija
Vieras
En ihmettelisi, että ois paikkaansa pitämätön ns. tieto.Pakko ihmetellä tätä rannekejuttua, kun tähän asti tietääkseni bäkkärille on aina se kaulassa roikkuva passi eikä mikään ranneke.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En ihmettelisi, että ois paikkaansa pitämätön ns. tieto.Pakko ihmetellä tätä rannekejuttua, kun tähän asti tietääkseni bäkkärille on aina se kaulassa roikkuva passi eikä mikään ranneke.
Joo joo.K:lla on nainen ja mammat ragee![]()
Kuka raivoaa? Ihan hyvä, et ihan kaikkia juttuja ei niellä kyselemättä. Ei se tarkoita sitä, etteikö samalla tiedetä, et ainakin ovat tapailleet aiemmin. Ennemmin täällä sekoaa sun kaltaiset tyypit.K:lla on nainen ja mammat ragee![]()
Ihanan jykevät reidet Poikaystävällä, vaikka onkin muuten laiha, kun joutuu olee niin paljon kyykyssä![]()
Joo ei näy E:tä heidän seurassaan.E:n hengailuporukka näköjään tänäänki Ruissis
Kaulanauha.Tuskan vippiin oli ranneke. En tiedä Ruissista.
Muuten vaan käyttävät samoja laseja.Kuka raivoaa? Ihan hyvä, et ihan kaikkia juttuja ei niellä kyselemättä. Ei se tarkoita sitä, etteikö samalla tiedetä, et ainakin ovat tapailleet aiemmin. Ennemmin täällä sekoaa sun kaltaiset tyypit.
On siellä rannekkeet ja joku passi kait noille PLUS vipeille.Tuskan vippiin oli ranneke. En tiedä Ruissista.
Tällaiset kommentit on niin naurettavia. Minä ainakin henkilökohtaisesti olen innoissani, että K tapailee uusia kumppaniehdokkaita, ja jos päätyy suhteeseen, niin upea juttu. Mutta kun kyse on tapailusta, niin en voi sietää näitä "kihlasormus, hääpuku, vauvamaha"-ihmisiä, joiden pitää olla aina ensimmäisinä toitottamassa näitä ihan kuin siitä saisi joitain pisteitä, että on "ennustanut" oikein. Lakkaa keulimasta ja anna toisen tapailla rauhassa.K:lla on nainen ja mammat ragee![]()
Kaulanauha.
Tällaiset kommentit on niin naurettavia. Minä ainakin henkilökohtaisesti olen innoissani, että K tapailee uusia kumppaniehdokkaita, ja jos päätyy suhteeseen, niin upea juttu. Mutta kun kyse on tapailusta, niin en voi sietää näitä "kihlasormus, hääpuku, vauvamaha"-ihmisiä, joiden pitää olla aina ensimmäisinä toitottamassa näitä ihan kuin siitä saisi joitain pisteitä, että on "ennustanut" oikein. Lakkaa keulimasta ja anna toisen tapailla rauhassa.
Tämä. Siksi kutsunkin tätä stalkkailua ja juoruilua runkkaamiseksi.Tällaiset kommentit on niin naurettavia. Minä ainakin henkilökohtaisesti olen innoissani, että K tapailee uusia kumppaniehdokkaita, ja jos päätyy suhteeseen, niin upea juttu. Mutta kun kyse on tapailusta, niin en voi sietää näitä "kihlasormus, hääpuku, vauvamaha"-ihmisiä, joiden pitää olla aina ensimmäisinä toitottamassa näitä ihan kuin siitä saisi joitain pisteitä, että on "ennustanut" oikein. Lakkaa keulimasta ja anna toisen tapailla rauhassa.
Sinäkö olet tämä runkkumamma, jolla mielessä vaan runkkaaminenTämä. Siksi kutsunkin tätä stalkkailua ja juoruilua runkkaamiseksi.
Sinä ainakin olet se typerys, joka ei ymmärrä lukemaansa ja tolkuttaa yhtenään samaa tai lähes samaa lausettaan täällä.Sinäkö olet tämä runkkumamma, jolla mielessä vaan runkkaaminen![]()
ViPeillä on siis ranneke.VIP-alueiden ja niihin sisältyvien palveluiden lisäksi Plus- ja VIP-vieraat saavat henkilökohtaisen festivaalipassin ja -rannekkeen, joiden avulla voi päivän aikana käydä festivaalialueen ulkopuolella.
![]()
Plus ja VIP - Ruisrock
Ruisrockin Plus- ja VIP-liput (K-18) tarjoavat ainutlaatuisen tavan kokea festivaali ja Ruissalo. Festivaalin muun ohjelman ja palveluiden lisäksi lisäksiruisrock.fi
Kuka on puhunut kihlasormuksista hääpuvuista ja vauvamahoista? Kiinnostaa, kun en ole sellaista nähnyt. Hienoahan se vaan on, jos on löytänyt naisen. Ei siinä vielä mitään kihlasormuksia tarvita.Tällaiset kommentit on niin naurettavia. Minä ainakin henkilökohtaisesti olen innoissani, että K tapailee uusia kumppaniehdokkaita, ja jos päätyy suhteeseen, niin upea juttu. Mutta kun kyse on tapailusta, niin en voi sietää näitä "kihlasormus, hääpuku, vauvamaha"-ihmisiä, joiden pitää olla aina ensimmäisinä toitottamassa näitä ihan kuin siitä saisi joitain pisteitä, että on "ennustanut" oikein. Lakkaa keulimasta ja anna toisen tapailla rauhassa.
Poishan nuo näyttää jo lähteneenOnko tuo K:n stoorin bussi siis joku karaokebussi festarialueella vai oma keikkabussi matkalla pois?
Yksittäisille päiville on tietääkseni eri väriset rannekkeet ja ehkä myös sitten pe-la tai la-su rannekkeet.No niin, noilla muilla influilla on kädessä punainen ranneke ja Em:lla on sininen ranneke. Repikää siitä nyt sitten jotain uutista. Itse en tiedä, mitä ne tarkoittavat..
Tää nyt kuulosti järkevältä, paitsi että Kärtsällä ei ole ollut mitään rannekkeita.Artisteilla (ja crewlla) on normi vippiranneke ja sen lisäksi mustakeltainen artistiranneke (kaulassa myös passi). Jessellä näkyy nuo karaokestoorissa ranteessa. E:llä on sama setti (sininen VIP ja mustakeltainen ranneke), näkyy yhdessä niistä yhteiskuvista. E:n kavereilla on punaiset rannekkeet, varmaan kolmen päivän VIP kun sininen on yhden päivän VIP. Sergeylla on tokana päivänä myös mustavalkoinen mediaranneke.
Niinpäs onkin tuossa yhteiskuvassa Em:lla mustakeltainen (vai valkoinen?) ranneke tuon sinisen lisäksi. En huomannut sitä.Artisteilla (ja crewlla) on normi vippiranneke ja sen lisäksi mustakeltainen artistiranneke (kaulassa myös passi). Jessellä näkyy nuo karaokestoorissa ranteessa. E:llä on sama setti (sininen VIP ja mustakeltainen ranneke), näkyy yhdessä niistä yhteiskuvista. E:n kavereilla on punaiset rannekkeet, varmaan kolmen päivän VIP kun sininen on yhden päivän VIP. Sergeylla on tokana päivänä myös mustavalkoinen mediaranneke.
Ja kaulanauha.ViPeillä on siis ranneke.![]()