V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei sun tarvitse sitä E:täkään puolustaa.Minä pidän B:n ja K:n ystävyydestä, mutta en hyväksy mitään naisten haukkumisia. Olen täällä puolutanut Em:aa useamman kerran, ja Dz:stakin yrittänyt löytää jotain hyvää, vaikka siitä jäävuoresta ei kyllä oikein mitään saanut irti. Näytti onneksi kaikille oikeat karvansa, niin ei tarvitse häntä enää täällä puolustaa.
En ota vastuuta joidenkin kypsymättömien ihmisten haukkumisista enkä koe, että minun täytyy täällä toimia jonkinlaisena poliisina ja julistaa heti oma kantani, kun joku kirjoittaa kakkaa. Totean niille, jotka pitävät Em:aa pelkkänä tyhmänä pintana, että kannattaa perehtyä vähän paremmin. Podeissaan näyttää niin sen pinnallisen puolen kuin myös sen syvemmän puolen. Hän ei ole tyhmä eikä typerä eikä ole pelkällä ulkonäöllä ansainnut uraansa.
No eikä tule trolli.Tuntuu pahalta boitsun puolesta jos se tulee tänne väärillä toiveilla. Taas.
TämäTuntuu pahalta boitsun puolesta jos se tulee tänne väärillä toiveilla. Taas.
Mietityttää kyllä se maybe something more..K on tuntenut Boitsun jo vuosia ja heidän rakkaus (ovat sanoneet rakastavansa toisiaan) on aivan eri tasolla kuin suhde johonkin eilen tavattuun somemuijaan. Piste.
Mä en mainitse häntä mut puolustan, jos sun kaltainen naistenvihaaja tekee niin. Oot itsekin nainen.Vois lopettaa somemuijan mainitseminen. Ihme lässytystä, ei haluta kuulla. Paitsi jos haluatte provosoida meitä haukkumaan sitä, niin siitä sit vaan.
Varmaan ovat tarpeeksi paljon tekemisissä toistensa kanssa, jotta ovat tietoisia toistensa seurustelukuvioista.Tuntuu pahalta boitsun puolesta jos se tulee tänne väärillä toiveilla. Taas.
Ai katos olitkin Aito.Haista pask a
En usko, että tulee. Heillähän on tapana puhua asioista. Ties vaikka Jere ois nyt siksi hiljaa, ettei "pysty" jakamaan oikeasti tilanteesta mitään.Tuntuu pahalta boitsun puolesta jos se tulee tänne väärillä toiveilla. Taas.
3 vuotta vanhat jutut. Oikeasti tuu jo nykyhetkeen.Mietityttää kyllä se maybe something more..
Eikä unohtaa pidä Maybe somedaytakään!![]()
Musta kumpikin on ihania podcastin perusteella. Saulin kanssa voitasiin saada bromancea.Naurattaa ajatuskin K:sta hengailemassa Sergeyn ja Saulin porukoissa![]()
Naurattaa ajatuskin K:sta hengailemassa Sergeyn ja Saulin porukoissa![]()
Näin.Vois lopettaa somemuijan mainitseminen. Ihme lässytystä, ei haluta kuulla. Paitsi jos haluatte provosoida meitä haukkumaan sitä, niin siitä sit vaan.
Sukupuoli ei mitään yhdistä, ootko huomannut?Mä en mainitse häntä mut puolustan, jos sun kaltainen naistenvihaaja tekee niin. Oot itsekin nainen.
Maybe somedaysta ei ole vielä kahta vuottakaan3 vuotta vanhat jutut. Oikeasti tuu jo nykyhetkeen.
Eivätköhän nämä kyseiset miehet tiedä toistensa toiveet. Ei tarvitse ulkopuolisten huolehtia.Tuntuu pahalta boitsun puolesta jos se tulee tänne väärillä toiveilla. Taas.