V
vierailija
Vieras
Ovat osa-aikatyö-kompostiläyhäämissukupolvea.70-lukulaiset ei tosiaankaan ole kotiäiti-sukupolvea.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ovat osa-aikatyö-kompostiläyhäämissukupolvea.70-lukulaiset ei tosiaankaan ole kotiäiti-sukupolvea.
Olenko sanonut, ettei olisi ahkera ja menestynyt? Minä olen kritisoinut vain tuota podia, sen sisältöjä ja tuota naiskuvaa mitä hän haluaa tuoda esiin. Ja juu, olen nyt tämän jutun myötä kuunnellut pari jaksoa, eikä se muuta mun käsitystä siitä podista. Eikä siinä mitään, samanlaista höttöähän ne on suurin osa noista podeista.No, en tiedä, kuinka kauan hän on botoxia ottanut, mutta 10 vuoden takaiset kuvat instassaan ovat hyvin samanlaisia kuin nyt. Huulet on tuolloin paksummat, että ehkä on jättänyt huulitäytteet pois.
En kiinnitä kauhean tarkkaa huomiota ulkonäköön mutta omiin silmiini hän on hyvin samanlainen podissaan kuin noissa kuvissaan. Käsittelee siis kuvissaan joitain sellaisia yksityiskohtia, joita en ainakaan minä huomaa.
Arvostan sitä että hän kertoo avoimesti näistä ulkonäön parantamisistaan, kun niitä ei tällainen tavallinen katsoja edes huomaa.
Hän ei myöskään ole tyhmä, sillä on pystynyt elättämään itsensä jo 10 vuoden ajan näillä kuvillaan ja podillaan (se kai on vasta viisi vuotta vanha). Ihan peruskoulutus on, ylioppilas, radiotoimittajan koulutus ja erilaisia töitä tehnyt opintojen sivussa koko ajan. MInusta hän on aika ahkera, omillaan toimeentuleva ja mielipiteitään rohkeasti ilmaiseva.
Niinhän sä luuletOvat osa-aikatyö-kompostiläyhäämissukupolvea.
E on aito, suorasanainen ja oma itsensä. Sopii näiltä osin hyvin K:lle. Hänellä on ihanat hiukset (nykyään lisäkkeitä mutta myös aiemmin olivat ihanat), hän pukeutuu kivasti, ja hän pystyy elättämään itsensä, mikä on aina hyvä meriitti.Minä haluaisin kanssa kuulla ne kauniit sanat, mitä on kaikista sanottavana. Hiljaista näyttää olevan![]()
Mikä siinä podissa ja sen sisällöissä on nyt niin arveluttavaa? Ei se mitään maailmanparantamista pohdi mutta kyllä siinä on syvällisempiä aiheitakin kuin vain pelkkää tequilakisaa, joka muuten oli minusta ihan hauska.Olenko sanonut, ettei olisi ahkera ja menestynyt? Minä olen kritisoinut vain tuota podia, sen sisältöjä ja tuota naiskuvaa mitä hän haluaa tuoda esiin. Ja juu, olen nyt tämän jutun myötä kuunnellut pari jaksoa, eikä se muuta mun käsitystä siitä podista. Eikä siinä mitään, samanlaista höttöähän ne on suurin osa noista podeista.
Sulla on säälittvää kielenkäyttöä. Olen kuunnellut kyseistä podia jo muutaman vuoden, joten analyysisi meni metsään. Lapsenomaista kieltä käytät vain sinä. Vertaa vaikka tähän omaan tekstiisi, niin ehkä tajuat, miten sivistynyt ihminen käyttäytyy.Jaa aito, mistähän päin, lässyttää lapsenomaisesti noissa pienissä pätkissä mitä oon nähnyt, ei kovin älykästä kuvaa niistä ainakaan saa, aika säälittävää et K-fanit menee maksamaan jotain tollaisesta podista. No tietty jos hetskurunkutus sellaista vaatii.
Olen eri, mutta otin nyt satunnaisesti yhden heidän YouTubessä olevan podijakson kuunteluun, jotta tietäisin mistä on kysymys. Siinä heillä oli vieraana Benjamin Ingrosso. Hoitivat haastattelun oikein ammattimaisesti. Ei mitään valittamista minulla ainakaan.Olenko sanonut, ettei olisi ahkera ja menestynyt? Minä olen kritisoinut vain tuota podia, sen sisältöjä ja tuota naiskuvaa mitä hän haluaa tuoda esiin. Ja juu, olen nyt tämän jutun myötä kuunnellut pari jaksoa, eikä se muuta mun käsitystä siitä podista. Eikä siinä mitään, samanlaista höttöähän ne on suurin osa noista podeista.
Onko siis muutkin alkaneet seurata E:tä kuin H ja Jukka? Kun puhuttiin, että K:n kaverit seuraa, niin eilen oli vain noi kaksi, mikä on minusta aika vähän. Molemmat olivat bäkkärillä samaan aikaan E:n kanssa. Ei seurannut Jesse, Allu, Jukka, Mikke, Rony.
No nimenomaan. Ja 5 vuotta lisää niin täytteet alkaa elää vähitelle.omaa elämäänsä ja hormoonit alkaa tehdä sen, että figuuri alkaa muistuttaa yhä sitä Leevi ans the leavingsin naista joka oli yhtä pitkä kuin leveä.Jaa aito, mistähän päin, lässyttää lapsenomaisesti noissa pienissä pätkissä mitä oon nähnyt, ei kovin älykästä kuvaa niistä ainakaan saa, aika säälittävää et K-fanit menee maksamaan jotain tollaisesta podista. No tietty jos hetskurunkutus sellaista vaatii.
T.kauris-noususkorpioni-kuukaksonenNo nimenomaan. Ja 5 vuotta lisää niin täytteet alkaa elää vähitelle.omaa elämäänsä ja hormoonit alkaa tehdä sen, että figuuri alkaa muistuttaa yhä sitä Leevi ans the leavingsin naista joka oli yhtä pitkä kuin leveä.
Siinä sitten jutella villistä tyttöjen panokesästä