V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olet mielenterveysongelmainen. Huono asia sinulle, ei kenellekään muulle. Ei täällä kukaan sinusta välitä. Ryvet itsesäälissä.Bojan ei ole Jeren boyfriend vaan kaveri, lopeta Bojanin pilkkaaminen kiitos.
Karim on myrtsin näköinen, onkohan kateellinen J ja B väleistä.Karim ja Bojan tulee niin hyvin juttuun.![]()
Iloisesti Bojan ja Karim juttelee keskenään. Jere se myrtsi on, kun tyttis ei ole mukana.Karim on myrtsin näköinen, onkohan kateellinen J ja B väleistä.
Olisko sinun aika tilata vastaanotto psykiatrille.Karim pitää seuraa Bojanille, kun Jere on tyttiksensä kanssa.
Taisit katsoa vihdoinkin peiliin ja huomasit olevasi itse sellainen. Normaali ihminen ei suolla kahdesta heteromiehistä tuollaista settiä kuin mitä sinä teet.Olet mielenterveysongelmainen. Huono asia sinulle, ei kenellekään muulle. Ei täällä kukaan sinusta välitä. Ryvet itsesäälissä.
Olen psykiatri. Varaa aika ihmeessä, olet sen tarpeessa.Olisko sinun aika tilata vastaanotto psykiatrille.
Voisitteko jo päättää, onko se tyttis mukana vai eiIloisesti Bojan ja Karim juttelee keskenään. Jere se myrtsi on, kun tyttis ei ole mukana.
Kunnon shippari se siinä. Kun joku huomauttaa sulle jutuistasi ja antaa ehkä takaisin, niin sä lähdet tälle linjalle. -se eriOlisko sinun aika tilata vastaanotto psykiatrille.
Miten näin ulkopuolisesta näyttää, että täällä joku haukkuu koko ajan muita ja syyttää heitä jostain, mitä täällä ei kukaan ole sanonut.Taisit katsoa vihdoinkin peiliin ja huomasit olevasi itse sellainen. Normaali ihminen ei suolla kahdesta heteromiehistä tuollaista settiä kuin mitä sinä teet.
Aivan varmaanOlen psykiatri. Varaa aika ihmeessä, olet sen tarpeessa.
Kuka heistä?Voisitteko jo päättää, onko se tyttis mukana vai ei![]()
Trollit sekoileeVoisitteko jo päättää, onko se tyttis mukana vai ei![]()
Olen samaa mieltä. Eniten kummeksuttaa tämä naisviha täällä.Miten näin ulkopuolisesta näyttää, että täällä joku haukkuu koko ajan muita ja syyttää heitä jostain, mitä täällä ei kukaan ole sanonut.
Mielikuvitus tyttisKarim pitää seuraa Bojanille, kun Jere on tyttiksensä kanssa.
Joku kysyy Jodelissa paneeko Käärijä ja toi sen ulkkiskaveri
Kuka meni täältä trollaamaan Jodeliin![]()
Ei ole ollut ainakaan alkuillasta, kun on ollut juhlimassa synttäreitään parin kaverinsa kanssa. Hänellä ei ole ajokorttia, joten jos on lähtenyt Porvooseen, niin varmaan taksin kyydillä, kun kavereilla näytti olevan drinkit edessä. Ehkä just nyt saattaisi olla siellä perilläkin, joten kaikki, jotka ovat muka hänet nähneet, eivät tosiasiassa ole häntä nähneet vaan kehitelleet itse jotain.Voisitteko jo päättää, onko se tyttis mukana vai ei![]()
Miten joku voi olla niin sairas, et tekee tuollaisen aloituksen.Joku kysyy Jodelissa paneeko Käärijä ja toi sen ulkkiskaveri
Joku kysyy Jodelissa paneeko Käärijä ja toi sen ulkkiskaveri
Trollit on.Miten joku voi olla niin sairas, et tekee tuollaisen aloituksen.
Kuvottavaa. Toivottavasti ei ole aikuinen ihminen kyseessä.Joku kysyy Jodelissa paneeko Käärijä ja toi sen ulkkiskaveri
En ole trolli vaan shippari.Trollit on.
Mä en (kauhean). Tästä sais hyvän ficin, jotain tapahtui to-yönä kun olivat liikkeellä Jere Pöyhösen kanssa kaksin, ja B päätti pidentää lomaansa…Mä olen kyllä aidosti tosi yllättynyt, että B on edelleen täällä.