V
vierailija
Vieras
Täällä se on kypsä hahmo, joka on poikien perään. Majoittaa, ruokkii, lämmittää saunat ja tarjoaa lakanat ja talouspaperirullat.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Täällä se on kypsä hahmo, joka on poikien perään. Majoittaa, ruokkii, lämmittää saunat ja tarjoaa lakanat ja talouspaperirullat.
Saa kai täällä käyttää sanaa nainen, koska molemmat näyttävät tykkäävän naisista.Mä toivon, että kummallakin olisi onnea IHMISEN kanssa.
Kurkkii avaimen reiästä poikien panopuuhia, muistan.
Näin juuri.Mä toivon, että kummallakin olisi onnea IHMISEN kanssa.
UuuuuhhvvKurkkii avaimen reiästä poikien panopuuhia, muistan.
Täällä on patavanhoillista mammaa kirjoittamassa, mutta silti K:n tai B:n kumppaneista ei saa käyttää sanaa nainen, vaikka he sitä ovat. Hlvetti miten tekopyhää.Näin juuri.
Samalla nimellä oli sielläkin.Kompostin puolesta varmaan kyse?
Moni oli myös kaikkia noita kolmea.Tuota....ihan mielenkiinnosta cordiin kuulumattomana. Miksi teitä kiinnostaa niin tavattomasti tää "kuka kukin on". Kuitenkin täällä on vain kolme agendaa 1. K -fanit 2. Bojere shipparit 3 Joksufanit.
No ok, alaryhmiä löytyy, mutta eiköhän täälläkin lähes kaikki fiilistele Bojerea.
Saa kai täällä käyttää sanaa nainen, koska molemmat näyttävät tykkäävän naisista.
Olen biseksuaali itse, mutta annan heteroiden olla heteroita. Mulla ei ole tarvetta vääntää heistä mitään muuta, vaikka BoKris onkin kaunista katseltavaa.Oot ehkä nähny vajaavaisesti, joten ei kannattaa pakottaa täydellä höyryllä omaa agendaasi.
Miksi teitä vielä muutaman lisää?Siis alusta asti minulla kekällä oli kaksi, nyt ei yhtään. Miten tälläinen nyt kiinnostaa ketään ku siellä usealla on niitä kaksi?
Olin just kommentoimassa samaa. Ei ole B enää Suomessa.Grilliukon kuva julkaistiin eilen klo 18 aikoihin. Keikkastoorit tuli muutama tunti keikan jälkeen.
Mikä noin suututtaa. Se kun Bojanin ei ole minusta mitenkään erityisen komea. Sanoin samaa myös Käärijästä. Joten mikä sinua loukkaa tässä? Pitääkö kaikkien viehättyä heidän ulkonäöstään, eikö musiikki riitä?Vielä astetta parempi impressio.
Taisivat naureskella ”preesensille”. Presence on suomeksi presenssi/esiintyminen.Mikä noin suututtaa. Se kun Bojanin ei ole minusta mitenkään erityisen komea. Sanoin samaa myös Käärijästä. Joten mikä sinua loukkaa tässä? Pitääkö kaikkien viehättyä heidän ulkonäöstään, eikö musiikki riitä?
Ei kun koko listalta hävisi vain yksi henkilö.Ai yhden täältä? Ethän sä niiden muiden nimimerkkejä tiedä.
Olen biseksuaali itse, mutta annan heteroiden olla heteroita. Mulla ei ole tarvetta vääntää heistä mitään muuta, vaikka BoKris onkin kaunista katseltavaa.
Nämä toisten kirjoitusvirheille nauravat ovat typerää sakkia ja aikuisia ihmisiä mukamas.Taisivat naureskella ”preesensille”. Presence on suomeksi presenssi/esiintyminen.
Miksi ihmeessä joku olisi valehdellut tuollaisesta?Ja sinä uskot kaiken mitä täällä sanotaan?
Kärtsällä on paljon feneja, eikä kaikki todellakaan millään palstoilla tai edes discordeissa roiku.Varmasti ei ole, kun täällä näinkin hyvin viihtyvät.
Ei ole sellaista epäiltykään.Olin just kommentoimassa samaa. Ei ole B enää Suomessa.
Ja kenkää en ole saanut tietenkään, ei kai yksikään ole, ihan itse lähdin (kerroin siitä vielä modelle yksityisesti)Siis alusta asti minulla kekällä oli kaksi, nyt ei yhtään. Miten tälläinen nyt kiinnostaa ketään ku siellä usealla on niitä kaksi?
Kun se paikka kusi itseään jalkaan sillä säännöllä. Moni olisi varmaan alkanutkin kirjoitella, jos olisi annettu siitä eteenpäin 2 viikkoa aikaa, eikä 2 tuntia. Mutta siis kuten olen aiemminkin sanonut, menin sinne vain sisäpiiritiedon perässä. Nyt on käynyt ilmi, että kiakki paljastukset jaetaan edelleen anonyymisti, täällä. Joten missään ryhmässä oleminen sen perässä on täysin turhaa.Miksi ihmeessä joku olisi valehdellut tuollaisesta?
Monestakin syystä. Minä usein tulen paikalle ja liityn keskusteluun vaikka millä höpöhöpökommenteilla.Miksi ihmeessä joku olisi valehdellut tuollaisesta?
Ei ainakaan Suomessa enää ole mitenkään erityisen paljon.Kärtsällä on paljon feneja, eikä kaikki todellakaan millään palstoilla tai edes discordeissa roiku.
No onnea sulle vaan siihen et yrität muuttaa BN lesboksiNiin, kukaanhan ei ole sulta kysynytkään absoluuttista totuuutta. Ja ainahan naiset nyt voi vähän lesboilla.
Jos sillä on useampi nimimerkki, mistä varmuus ettei sit ole noissa?Miksi niin monta? Keitä te oikein olette luulleet häneksi?