V
vierailija
Vieras
Peiliin katsomalla näet yhden pahimmista. -eriEn tiedä kyllä yhtäkään tollaista ihmistä, joka täyttäis siis ton määrittelyn kokonaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Peiliin katsomalla näet yhden pahimmista. -eriEn tiedä kyllä yhtäkään tollaista ihmistä, joka täyttäis siis ton määrittelyn kokonaan.
Enpä kyllä, ei ole ees napannut kirjoitella shipistä viime aikoina, ihan muita juttuja enempi tainnut noi kirjoitukset olla. Joten miten oisin tunkenut sitä yhtään mihkään.Peiliin katsomalla näet yhden pahimmista. -eri
Ja nytkin kirjoitin yhen laihdutusaiheisen mietinnön jodeliin enkä tänne, ei sit sellainenkaan ärsytä ketään.Enpä kyllä, ei ole ees napannut kirjoitella shipistä viime aikoina, ihan muita juttuja enempi tainnut noi kirjoitukset olla. Joten miten oisin tunkenut sitä yhtään mihkään.
Ei kuitenkaan ilmeisesti kiinnosta se, ovatko ko miehet oikeasti edes bissejä. Kunhan pääset parittelemaan.
Mitäs jos onkin hetero?Totta. Pieni mahdollisuus, että puhutaan 100% gaystä, mutta nähtyjen aihetodisteden valossa todennäköisintä, että kyseessä on bisse.
Totta. Pieni mahdollisuus, että puhutaan 100% gaystä, mutta nähtyjen aihetodisteden valossa todennäköisintä, että kyseessä on bisse.
Mitäs jos onkin hetero?
Voisiko joku kertoa että millä tavoin KK&K on mielikuvitusshippiä mutta B&K ei ole? KK&K ihastelu pohjautuu heidän väliseen vahvaan kemiaan ja kivoihin matskuihin, joita heistä on. Vaikuttaa siltä, että tosi moni täällä ei edes ole huomannut niitä hauskoja pätkiä tai yksityiskohtia K:n ja KK:n kanssakäymisestä. Niitä on runsaasti ja ne on täysin luonnollisia sekä mikä parasta, ne on täysin spontaaneja. KK&K on ainoa tämän fandomin ns. ainoa pari mikä kiehtoo mua millään lailla.Itse pidän myös kk-tyylisistä mielikuvitusshipeistä, mutta voin ymmärtää miksei niitä kaikki halua tai hyväksy.
Arvostan ku jaksat keskustella ja selittää sun näkökulmaa rakentavasti. Kiitos että skippaat sun mielestä ei-ok:t sisällöt etkä raportoi tai sheimaa muita.
Ei toimi mulla. Toisaalta olen muutenkin nirso.Kaikki ihmiset on vähintään biseksuaaleja. Aivan kaikki. Jos levitettäisi nenän eteen kaikki mahdollisuudet ja käyttöön rajattomasti aikaa.
Mua kiinnostaa monet (myös bojere). Kk+k-matskut (varmaan on ollu enimmäkseen ig storyja eikö?) meni ohi silloin kun ne tuli, joten nyt vasta kuulen koko tästä parituksesta tai tulin sitä ajatelleeks.Voisiko joku kertoa että millä tavoin KK&K on mielikuvitusshippiä mutta B&K ei ole? KK&K ihastelu pohjautuu heidän väliseen vahvaan kemiaan ja kivoihin matskuihin, joita heistä on. Vaikuttaa siltä, että tosi moni täällä ei edes ole huomannut niitä hauskoja pätkiä tai yksityiskohtia K:n ja KK:n kanssakäymisestä. Niitä on runsaasti ja ne on täysin luonnollisia sekä mikä parasta, ne on täysin spontaaneja. KK&K on ainoa tämän fandomin ns. ainoa pari mikä kiehtoo mua millään lailla.
Voisiko joku kertoa että millä tavoin KK&K on mielikuvitusshippiä mutta B&K ei ole? KK&K ihastelu pohjautuu heidän väliseen vahvaan kemiaan ja kivoihin matskuihin, joita heistä on. Vaikuttaa siltä, että tosi moni täällä ei edes ole huomannut niitä hauskoja pätkiä tai yksityiskohtia K:n ja KK:n kanssakäymisestä. Niitä on runsaasti ja ne on täysin luonnollisia sekä mikä parasta, ne on täysin spontaaneja. KK&K on ainoa tämän fandomin ns. ainoa pari mikä kiehtoo mua millään lailla.
Onko oikeasti! Narraat.Eräästä Bllä alkavasta miehestä on monta runoa Ylaudalla.Siellä niitä lukijoita ja kurkkijoita vasta onkin.
![]()
Mua kiinnostaa monet (myös bojere). Kk+k-matskut (varmaan on ollu enimmäkseen ig storyja eikö?) meni ohi silloin kun ne tuli, joten nyt vasta kuulen koko tästä parituksesta tai tulin sitä ajatelleeks.
Jos noita kk+k-matskuja vielä löytys jostain niin mielenkiinnolla tiirailisin kyl.
Kk tekee työtään. Raivostuttavinta on sotkea shippiin henkilö, jonka tehtävänä on kuvata K:ta ja väittää sitten joistakin kuvanpätkistä, että katsoo niin rakastuneesti. Tulkinta on se, mikä kk-shippiä pitää pystyssä, ei mikään, mitä nämä henkilöt olisivat oikeasti sanoneet tai tehneet. Ja kyllä, tulkinta pitää lähes kaikkia shippejä pystyssä mutta ne kyllä pohjaavat yleensä muuhunkin kuin siihen, että toinen tekee työtään. Toinen, mikä tässä häiritsee on se, että entäs jos siinä oikeasti olisikin jotain orastavaa. Pitääkö se heti mennä pilaamaan ja pakottamaan ihmiset ns. kaapista ulos? Ihmisillä ei ole enää mitään hienontunteisuutta eikä anneta enää tilaa kokeilla ja katsella. Aina pitää olla lokeroimassa ja määrittelemässä, mitä siinä silmien edessä on. Kk on paras esimerkki siitä, että kaikki K:n ympärillä olevat paritetaan, ja silloin kun on kyse tilanteesta, missä toinen on mukana vain ja ainoastaan työn takia, on kyse mielikuvitusshipistä.Voisiko joku kertoa että millä tavoin KK&K on mielikuvitusshippiä mutta B&K ei ole? KK&K ihastelu pohjautuu heidän väliseen vahvaan kemiaan ja kivoihin matskuihin, joita heistä on. Vaikuttaa siltä, että tosi moni täällä ei edes ole huomannut niitä hauskoja pätkiä tai yksityiskohtia K:n ja KK:n kanssakäymisestä. Niitä on runsaasti ja ne on täysin luonnollisia sekä mikä parasta, ne on täysin spontaaneja. KK&K on ainoa tämän fandomin ns. ainoa pari mikä kiehtoo mua millään lailla.
Tähän ei voi muuta sanoa kuinMua kiinnostaa heart-eyed bissemiehet K:n ympärillä ja kuinka se koko sirkusta pyörittää ja missä määrin osallistuu itsekin
Eiköhän noidenkin tiet erkane lähiaikoina. Tuskinpa lähtee ulkomaanrundille, varmaan muutakin duunia hänellä.
Miksi ei lähtisi, jos tarkoitus on tehdä K:sta jonkinlainen elokuva tai pidempi juttu? Väittäisin, että lähtee. Ei hän näissä muissakaan projekteissa ole ollut yksityishenkilönä vaan tekemässä työtään.Eiköhän noidenkin tiet erkane lähiaikoina. Tuskinpa lähtee ulkomaanrundille, varmaan muutakin duunia hänellä.
Siksi käytetään kirjaimia ja shipissä ei koskaan saisi käyttää henkilöiden oikeita nimiä. Itse en shippaa KK&K vaan fiilistelen heidän välistä kemiaa ja heistä olevaa matskua. Niinkuin sanoin, niin KK on ainoa tämän fandomin mies, jota voisin shipata K:lle ja syy on se mieletön kemia. Jos joku haluaa heitä täällä shipata niin se on. Siinä olet muuten väärässä, että KK kiertää mukana vain työn takia. Se on osaksi totta, mutta K ja K ovat myös ystävystyneet.Kk tekee työtään. Raivostuttavinta on sotkea shippiin henkilö, jonka tehtävänä on kuvata K:ta ja väittää sitten joistakin kuvanpätkistä, että katsoo niin rakastuneesti. Tulkinta on se, mikä kk-shippiä pitää pystyssä, ei mikään, mitä nämä henkilöt olisivat oikeasti sanoneet tai tehneet. Ja kyllä, tulkinta pitää lähes kaikkia shippejä pystyssä mutta ne kyllä pohjaavat yleensä muuhunkin kuin siihen, että toinen tekee työtään. Toinen, mikä tässä häiritsee on se, että entäs jos siinä oikeasti olisikin jotain orastavaa. Pitääkö se heti mennä pilaamaan ja pakottamaan ihmiset ns. kaapista ulos? Ihmisillä ei ole enää mitään hienontunteisuutta eikä anneta enää tilaa kokeilla ja katsella. Aina pitää olla lokeroimassa ja määrittelemässä, mitä siinä silmien edessä on. Kk on paras esimerkki siitä, että kaikki K:n ympärillä olevat paritetaan, ja silloin kun on kyse tilanteesta, missä toinen on mukana vain ja ainoastaan työn takia, on kyse mielikuvitusshipistä.
Mutta jos nyt pidätte shipin poissa näiden ihmisten silmistä, niin siitä vaan. Ei se silti tee siitä shipistä todellisuuteen pohjautuvaa vaan pelkkää mielikuvitusleikkiä.
Mistä sitä matskua löytäisiSiksi käytetään kirjaimia ja shipissä ei koskaan saisi käyttää henkilöiden oikeita nimiä. Itse en shippaa KK&K vaan fiilistelen heidän välistä kemiaa ja heistä olevaa matskua. Niinkuin sanoin, niin KK on ainoa tämän fandomin mies, jota voisin shipata K:lle ja syy on se mieletön kemia. Jos joku haluaa heitä täällä shipata niin se on. Siinä olet muuten väärässä, että KK kiertää mukana vain työn takia. Se on osaksi totta, mutta K ja K ovat myös ystävystyneet.