V
vierailija
Vieras
Mistä tiedät? Voi olla vaikka Kärtsän seuraava gf.Voisko siitä Haalandista jutskata muualla. Ei liity KB hen eikä K hon tai Bhen erikseen
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mistä tiedät? Voi olla vaikka Kärtsän seuraava gf.Voisko siitä Haalandista jutskata muualla. Ei liity KB hen eikä K hon tai Bhen erikseen
No en sitten hourinut ihan omiani. Kunhan nyt ei eksy sinne Tiksin miestenvessaan grindr treffeille ..
On kyllä mies.Mistä tiedät? Voi olla vaikka Kärtsän seuraava gf.
Miten niin? Pitkä tukka ja paljon koruja.On kyllä mies.
Aika paljon kakkaa sulta tulee päivässä, jos 20 sivun verran? A4:sia vai?Huomaa, että paskaisimmat mammat ovat nyt lomilla. Tulee 20 sivua kakka suollettua taas tännekin päivässä normaalin alle 10:n sijaan.
Musta ei jotenkin yhtään sopinut bändin imagoon. En mä tiedä sen tarkemmin. Etukäteen olisi ollut tiedossa, että hei housut sitten on tarkoitus hajota pahasti, vedät lahkeet pois ja esiinnyt boksereissa tai ns. minihameessa lavalla.Millä perusteella ei sitten kuulunut?
Miten joku noissakin näkee jotain. Tommonen onneton kärpänen ja toinen vähä älyinen mastodonttiMinkälainen dynamiikka noissa tuhannessa Erling x Jude ficeissä yleensä on? Onko joku lukenut?
Tai siis niinku mistä torvesta näitä mammojen uusia runkutushahmoja aina vedetäänMiten joku noissakin näkee jotain. Tommonen onneton kärpänen ja toinen vähä älyinen mastodontti
Nyt ei puhuttu BoJanista, pöhelöMiten joku noissakin näkee jotain. Tommonen onneton kärpänen ja toinen vähä älyinen mastodontti
Nää eräät jaksaa runkuttaa edelleen tällekin saagalle.Tai siis niinku mistä torvesta näitä mammojen uusia runkutushahmoja aina vedetään
Et sitten miesten palstoilla nähtävästi käy.Aika vähissä on miehet jotka alkaa runkkailla kahdelle naisurheilijalle kuinka nää saksettaa aina kun ehtii
Kuten et säkäänEt sitten miesten palstoilla nähtävästi käy.![]()
Mä luen niitä joka päivä ja voin sanoa että saksia kuluu…Kuten et säkään
Mä luen niitä joka päivä ja voin sanoa että saksia kuluu…
No sä et kyl tunnu oikeasti käyvän, nln fetissit on tosi yleisiä miehillä ja meidän taitoluistelijoista sekä hiihtäjistä löytyy vaikka mitä matskua.Kuten et säkään
Hetsku olen, mut viihdytän itseäni lukemalla miesten palstoja ja fantasioita. Niistä oppii.Aggrelesbo moi![]()
Näihin oon itsekin törmännyt. Usein miehet kyl haaveilevat pääsevänsä mukaan. Naisilla se on enempi sitä et haaveillaan kahden miehen puuhaavan keskenään.Miehet on enempi hulluna siihen et naisettoisiaan. Ainakin ne fantasiat on usein sellaisia.
No sä et kyl tunnu oikeasti käyvän, nln fetissit on tosi yleisiä miehillä ja meidän taitoluistelijoista sekä hiihtäjistä löytyy vaikka mitä matskua.
Et sitten miesten palstoilla nähtävästi käy.![]()