V
vierailija
Vieras
Tykkäätkö peppusexistä![]()
En mä näin ensi alkuun. Mut haluaisin grindata jos mulla ois kalu ja tiedossa joku ihana mies.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tykkäätkö peppusexistä![]()
Siis ei minulla oo mitään pakkomiellettä päästä mihkään suljettuihin lisähomoketjuihin, joilla nyt koitetaan lällätellä, se joidenkin ketjulaisten omaa kuvitelmaa että niissä just minä erityisesti roikkuisin.Onneksi pystyt sentään sujuvasti täällä kieltämään kaiken sellaisen olemassaolon, mitä et itse ole päässyt näkemään.
Ton aiheen parissa siis.Siis ei minulla oo mitään pakkomiellettä päästä mihkään suljettuihin lisähomoketjuihin, joilla nyt koitetaan lällätellä, se joidenkin ketjulaisten omaa kuvitelmaa että niissä just minä erityisesti roikkuisin.
Nää Karlo Kirrin suunnittelemat saa siivet alleen.Kokeilisin sitä vartta ensin. Miten ne sinne lensi? Heiluttelitko pylly paljaana niitä lassona ja lipsahti?
Juu juu, ihan varmaan kaveri osui paikalle, hah hah haa.No mä luotan enemmän kaveriini kun äkäiseen mummoon kompostissa.
Pippeliä peppuseen bestEn mä näin ensi alkuun. Mut haluaisin grindata jos mulla ois kalu ja tiedossa joku ihana mies.![]()
Ei ole mitään oikeita todisteita näistä, plus ketä siellä huvilalla sit on ollutkaan.Totta hitossa ne on viettäneet aikaa kahdestaan kun ovat seurustelleet. Ja olihan niitä hetkiä ihan tiedossakin kun olivat kahden, esim se Bohinjin huvila, Dz Ljubaljanassa yksin jo monta päivää ennen keikkaansa siellä jne.
Kaikkein eniten naurattaa nämä mummot jotka kuvittelevat että henkilöillä ei ole mitään muuta elämää kuin se mikä somessa näkyy. Lakkaavat olemasta olemassa kun somessa ei ole päivityksiä.Totta hitossa ne on viettäneet aikaa kahdestaan kun ovat seurustelleet. Ja olihan niitä hetkiä ihan tiedossakin kun olivat kahden, esim se Bohinjin huvila, Dz Ljubaljanassa yksin jo monta päivää ennen keikkaansa siellä jne.
Kyllä on kun tarkasti katsoo stoorit.Ei ole mitään oikeita todisteita näistä, plus ketä siellä huvilalla sit on ollutkaan.
Niinpä. Ehkä Dz muslimina ei saa ihan täysin kahdenkeskisiä reissuja tehdä miespuolisen kans. Eiks se Bohinj majoitus ollut siellä Bn kaverin hotellilla?Ei ole mitään oikeita todisteita näistä, plus ketä siellä huvilalla sit on ollutkaan.
Höpö höpö, Dz on Markonkin kanssa kahdestaan reissannut. Ja Bohinjilla oli kahden hengen huone.Niinpä. Ehkä Dz muslimina ei saa ihan täysin kahdenkeskisiä reissuja tehdä miespuolisen kans. Eiks se Bohinj majoitus ollut siellä Bn kaverin hotellilla?
Ai säkö oot bongannut? Milloin? Missä Dz majoittui?Sinä et heidän kahdenkeskisestä ajastaan tiedä, esim. Dz on bongattu Ljubljanassa niin ettei hän tai B jakanut siitä mitään someen.
Marko on homoHöpö höpö, Dz on Markonkin kanssa kahdestaan reissannut. Ja Bohinjilla oli kahden hengen huone.
Monta munaa käynyt kolossa suhteen aikana.Niinpä. Ehkä Dz muslimina ei saa ihan täysin kahdenkeskisiä reissuja tehdä miespuolisen kans. Eiks se Bohinj majoitus ollut siellä Bn kaverin hotellilla?
Älä usko mitään ns. tietäjiä ketkä täällä vedettelee, ilmainen vinkki.Ai säkö oot bongannut? Milloin? Missä Dz majoittui?
Ei kun slovenialainen kaveri on nähnyt hänet. Ei seurannut majoitukseen astiAi säkö oot bongannut? Milloin? Missä Dz majoittui?
Hauskaa miten kukaan ei ole kieltämässä tai vähättelemässä M:n ja poikkiksensa suhdetta, vaikka myös reissaavat porukalla. Nytkin on Kreikan lomalla kaksi kaveria mukana.Eihän ole vaan bi.
B on se jota suojellaan maailman pahalta.Hauskaa miten kukaan ei ole kieltämässä tai vähättelemässä M:n ja poikkiksensa suhdetta, vaikka myös reissaavat porukalla. Nytkin on Kreikan lomalla kaksi kaveria mukana.
Länkyttämällä kompostissaB on se jota suojellaan maailman pahalta.
Se on tuo yksi pakkomielteinen, saa siitä omassa pääkopassaan jonkinlaisen mielenrauhan.Länkyttämällä kompostissaTosi paljon auttaa hei.
No, M julkaisee poikkiksestaan kuvia jatkuvalla syötöllä. Ei sitä suhdetta tarvitse arvailla tai epäillä. Mutta joo, porukkalomat on aina vähän hankalia ja niistä syntyy tarpeettomiakin juoruja kuten vaikka kuntovalmentaja, josta kai edelleen moni uskoo, että oli siellä vain K:n takia. Kaveriporukassahan täytyy löytyä aina se pari.Hauskaa miten kukaan ei ole kieltämässä tai vähättelemässä M:n ja poikkiksensa suhdetta, vaikka myös reissaavat porukalla. Nytkin on Kreikan lomalla kaksi kaveria mukana.
No mutta M ja poikkiksen suhde on julkinen ja M osin elättää itsensä sillä kun tekee siitä sisältöä. B ja Dz suhde ei ollut julkinen eivätkä halunneet tuoda siitä mitään julkisuuteen. Miten joku voi kuvitella, että eivät nähneet toisiaan kuin niillä porukkalomilla tai että porukassa matkustaminen olisi jotenkin merkki etäisestä suhteesta? BTW, M ja poikkis asuivat myös eri maissa pitkään ennen kun muuttivat yhteen.No, M julkaisee poikkiksestaan kuvia jatkuvalla syötöllä. Ei sitä suhdetta tarvitse arvailla tai epäillä. Mutta joo, porukkalomat on aina vähän hankalia ja niistä syntyy tarpeettomiakin juoruja kuten vaikka kuntovalmentaja, josta kai edelleen moni uskoo, että oli siellä vain K:n takia. Kaveriporukassahan täytyy löytyä aina se pari.