K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Koska et osaa lukea niin kerrataan vielä. Ystävyyden tunteet näkyvät BK mut se ei tarkoita et sulla on oikeus sen takia parittaa heitä. Itse olen sitä mieltä että KK paritukset on myös rimanalitus.
Jännä et esim Alessandran ja Kn välinen kemia näyttää just ystävyydeltä, mutta Bn ja Kn välillä näkyi kyl alusta asti jotain muuta. Siitähän se shippaus just sai alkunsa. Jopa kollegat siel viisuissa huomas sen.

Jännä et esim Alessandran ja Kn välinen kemia näyttää just ystävyydeltä, mutta Bn ja Kn välillä näkyi kyl alusta asti jotain muuta. Siitähän se shippaus just sai alkunsa. Jopa kollegat siel viisuissa huomas sen.
Miksi ystävyys näyttäytyy sulle jonakin muuna kuin mitä se? Mikä sen tekee? Moni julkkis ja ihan taviskin on kertonut, että heitä ja jotakin heidän hyvää ystävää luullaan usein pariksi, vaikka välit on platoniset. Mm. Tiia Aalto ja Atte Kilpinen ovat kertoneet siitä hyvin.

Ei kai sitä voi olla huomaamatta kun kaksi ADHD pölöpäätä päättää tehdä Heated Eurovisionin. Kivaa kontsaa Kärpäkkeeltä tuli myös Alen kanssa.

Yks kuumisteluketju on (toistaseks about tyhjä).
Voin alottaa ketjun hänen työstä puhumiseen, jos täällä on siihen kiinnostusta joillain muillakin.
Mä siis vaan ajattelin, et jos joku mainitsee hänen nimen täällä ja KK jostakin syystä välillä googlaa, et mitä hänestä löytyy netistä. Kiva sit löytää itsensä keskeltä Porvoon seisokit, kaura pierettää ja Fuengirolan nudistiranta keskusteluja.😂

Miksi ystävyys näyttäytyy sulle jonakin muuna kuin mitä se? Mikä sen tekee? Moni julkkis ja ihan taviskin on kertonut, että heitä ja jotakin heidän hyvää ystävää luullaan usein pariksi, vaikka välit on platoniset. Mm. Tiia Aalto ja Atte Kilpinen ovat kertoneet siitä hyvin.
Mistä tunnistaa besut? Siitä kun ihmiset luulee teitä pariksi. Besujen välinen kemia voi näyttäytyä suurempana kuin oikean pariskunnan.

Mä siis vaan ajattelin, et jos joku mainitsee hänen nimen täällä ja KK jostakin syystä välillä googlaa, et mitä hänestä löytyy netistä. Kiva sit löytää itsensä keskeltä Porvoon seisokit, kaura pierettää ja Fuengirolan nudistiranta keskusteluja.😂
Miksi löytäis näillä nimikirjain nimikkeillä tai ees asiaa tutkis, ficciketju toki näiden vajaampien tekosia.

Millä nimellä haet? Ei niitä KK-haulla löydy.
Tämähän on tavallaan jo tavallaan osa pointtia. Alunperin teki töitänsä omalla nimellä ja antoi haastatteluja. Siirtyi vuonna 2019 KK nimen käyttöön. Sen jälkeen ei ole kovin montaa kertaa tullut kreditoiduksi omalla nimellä missään. Kaikki sen jälkeiset työt ovat KK nimellä IMDb:ssä. Selkeästi halunnut vetää rajan oman itsensä ja brändin välille. Ei varsinaisesti ole julkkis. Luultavasti Seiska ei esimerkiksi paljastaisi nimeä tai kasvoja, koska olisi liian yksityinen henkilö. Jos hänestä kirjoitettaisi jonkun juorun yhteydessä.

Yhteistyössä