K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ehkä J ja Jesse on käynyt keskenään vakavat keskustelut sen jälkeen, että nämä naiset on nyt vaan huono juttu.
Tää on kans kyllä tyhmistä tyhmin päätelmä. En usko, että Jesse haluaa puuttua K:n suhteisiin eikä neuvoa, ellei mielipidettä kysytä. Kyllä K omat juttunsa osaa hoitaa, vaikka palstamammojen mielestä onkin ihan ressukka ja tösserö.

Onko E rapu horoskooppiltaan? Ei sitten ole mikään ihme että valitti kun Käärijä ei hänen synttäreitään huomioinut. Mun sisko on rapu ja auta armias jos hänen miehensä ei huomioi synttäreitä tai muitakaan juhlia. Hänestä tulee todella ärsyttävä martyyri. Ravut suhteessa vaativat että heitä kohdallaan kuin kuningatarta. Heidät pistetään etusijalle kaikessa. He haluavat olla juhlien keskipiste jne.

Hei - lopettakaa tällainen keskustelu saman tien. Hän ei ole julkisuuden henkilö, eikä heidän asiansa kuulu tänne vatvottavaksi. Kummallakin on työnsä ja työmatkansa, kuten nykyaikana pariskunnilla tapaa olla, ja vastuuta lapsesta kannetaan yhdessä.
Missä olet ollut silloin, kun täällä puhutaan muista yksityishenkilöistä? Tai haukutaan ihmisiä ja ulkonäköjä? Kunnon kaksinaismoralisti.

Tää on kans kyllä tyhmistä tyhmin päätelmä. En usko, että Jesse haluaa puuttua K:n suhteisiin eikä neuvoa, ellei mielipidettä kysytä. Kyllä K omat juttunsa osaa hoitaa, vaikka palstamammojen mielestä onkin ihan ressukka ja tösserö.

K on niitä miehiä, jotka haluavat ja osaavat keskustella syvällisestikin. Miksi ei siis tästäkin aihepiiristä? Todennäköisesti Bojanin kanssa puhuivat hänen kriisinsä.

Onko E rapu horoskooppiltaan? Ei sitten ole mikään ihme että valitti kun Käärijä ei hänen synttäreitään huomioinut. Mun sisko on rapu ja auta armias jos hänen miehensä ei huomioi synttäreitä tai muitakaan juhlia. Hänestä tulee todella ärsyttävä martyyri. Ravut suhteessa vaativat että heitä kohdallaan kuin kuningatarta. Heidät pistetään etusijalle kaikessa. He haluavat olla juhlien keskipiste jne.
Onhän hän😅

Missä olet ollut silloin, kun täällä puhutaan muista yksityishenkilöistä? Tai haukutaan ihmisiä ja ulkonäköjä? Kunnon kaksinaismoralisti.

Ketäs yksityishenkilöitä täällä on haukuttu? Nämä oletetut ficcikirjailijat ja palstailijat, joiden henkilöllisyydestä ei ole mitään tietoa (paitsi sen yhden, joka ei olekaan yksityishekilö). Nyt ei tule äkkiseltään ketään mieleen. Vinkkaa vähän.

Ei ole valittanut. Rikkinäinen puhelin taas🤣

Eiköhän tutustuminen parisuhteessa voi mennä monella tavalla. Omista tutuista tulee heti mieleen ainakin kaksi pariskuntaa, joissa tutustuminen on aluksi edennyt rauhallisemmin, ja lopputuloksena on pitkät ja onnellisilta vaikuttavat parisuhteet.

Mä oon rapu ja inhoan juhlia tai olla huomion keskipiste.

Mut siihenhän Kn on taivuttava, jos aikoo jonkun influn kans seurustella? Influt liikkuu parvissa tai vähintään pareittain influjen kans ja kyllä siihen on kumppaninkin totuttava.
E on myöskin usein puhunut siitä, että tarvitsee riittävästi omaa tilaa, eli tuskin hän vaatii seurustelukumppanin olevan kaikkialla mukana, varsinkaan missään influtapahtumissa.

Yhteistyössä