V
vierailija
Vieras
Jossain uudessa kuvassa (*etsii kuvaa parhaillaan*) oli Kk:n kommentti "Go on teräsmies
️" (tai ainakin melkein noin)
Ihan kuin kehoitus jatkaa eteenpäin.
Ihan kuin kehoitus jatkaa eteenpäin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ehkä tuosta oikeanpuoleisesta venemiehestä tulee Bojanin mies.Bn ja Kn tiet ei erkane koskaan![]()
Viimeksi on kommentoinut "heaven is a place on earth with you".Jossain uudessa kuvassa (*etsii kuvaa parhaillaan*) oli Kk:n kommentti "Go on teräsmies️" (tai ainakin melkein noin)
Ihan kuin kehoitus jatkaa eteenpäin.![]()
Viimeksi on kommentoinut "heaven is a place on earth with you".
Kommentti oli "anna palaa teräsmies", eli ei puhuttu mistään eteenpäin jatkamisesta.Jossain uudessa kuvassa (*etsii kuvaa parhaillaan*) oli Kk:n kommentti "Go on teräsmies️" (tai ainakin melkein noin)
Ihan kuin kehoitus jatkaa eteenpäin.![]()
Olettavasti puhunut asiasta haastattelussa tai keikoilla.Mistäs fani sen tietää?
Ei enää. Minun luonani suomessa ramppaa.Onko Alessandra sinkku?
Olet sairas.Kaapin ovea aletaan vihdoinkin raottaa. "Tuu mun luo" promoa odotellessa...
Bambi kyl pysyy, tähän uskon itsekin.Bn ja Kn tiet ei erkane koskaan![]()
KK ohitti nää kaikki, aivan kaikki.Bambi kyl pysyy, tähän uskon itsekin.
En tiedä, mutta hän on vasta 23.v (luulin ensin että on lähemmän 30.vOnko Alessandra sinkku?
Kärpylle voisi kuvitella Alessandran tapaisen naisen. Jos sisterwife:sta tuleekin pelkkä wife.En tiedä, mutta hän on vasta 23.v (luulin ensin että on lähemmän 30.v) ja kertonut olevansa bi.
Eikä sanonut, huoh.Vauvalle moni kyllä sanoi, ettei vastaa.
Ihanat tyypit kumpikin mut ne on kyllä todella niinku sisko ja veli keskenään. Toinen istuu pöntöllä ja toinen huutaa et onko hyvä paskaKärpylle voisi kuvitella Alessandran tapaisen naisen. Jos sisterwife:sta tuleekin pelkkä wife.Mutta ikäeroa kyllä on jonkin verran.
mä löydän viisi sivua, eli 100 ficciä. en tosin mene google-haulla vaan ihan sillä sivuston omalla.Onko täällä vielä ao3-osaajia? Mielestäni aiemmin kaikki K/B-stoorit löysi kattavimmin Google-haulla "Käärijä Bojan ao3", mutta muistanko oikein? Eli se antoi hakutuloksiin linkin, josta menemällä ne kaikki löytyi. Nyt kun suodatin siitä hakutuloksesta suomenkieliset, niin antoi viisi (5) tarinaa!Vaikka niitä on tietenkin paaaaaaaljon enemmän.
Kivat sisarussuhteet sullaIhanat tyypit kumpikin mut ne on kyllä todella niinku sisko ja veli keskenään. Toinen istuu pöntöllä ja toinen huutaa et onko hyvä paska
NiinpäKivat sisarussuhteet sulla![]()
Ok. Lähimuisti pettiKommentti oli "anna palaa teräsmies", eli ei puhuttu mistään eteenpäin jatkamisesta.
Tosi vanhan oloinenEn tiedä, mutta hän on vasta 23.v (luulin ensin että on lähemmän 30.v) ja kertonut olevansa bi.
Ei mua ainakaan. Mutta kyllä mua rasittaa ne mummohuutelijat. En oikein keksi mihin sillä pyritään, muuten ku vaan jotenkin nolaamaan muut.Hävettääkö teitä oma ikänne vai mitä
No siis nyt tuli useita sivuja suomenkin kielellä kun tuosta linkistä meni, kiitos.mä löydän viisi sivua, eli 100 ficciä. en tosin mene google-haulla vaan ihan sillä sivuston omalla.