V
vierailija
Vieras
Nyt on palstalla ennustajien ennustaja, hän näkee teidän karvoituksen myös. Paras varoa sanojaan.Keskustelu ei onnistu sinun kaltaisten ihmisten takia, jotka ovat aina karvat pystyssä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nyt on palstalla ennustajien ennustaja, hän näkee teidän karvoituksen myös. Paras varoa sanojaan.Keskustelu ei onnistu sinun kaltaisten ihmisten takia, jotka ovat aina karvat pystyssä.
Mua ei kiiinnosta kuin hyvät m+m novellit ja kk + kumppanit.
Minkälainen pää hänellä on?Nyt on palstalla ennustajien ennustaja, hän näkee teidän karvoituksen myös. Paras varoa sanojaan.
Eivät he ole koskaan yhdessä olleetkaan.Vieläkö joku uskoo Jeren ja Bojanin yhteenpaluuseen?
Sheivasin kaikki pois, mut ihan turhaan. Ei käynyt Herculeksessa eikä Keltsissä tänään flaksi. Oon myös juonut liikaa, joten tänään ei seiso karvat eikä mikään muukaan. T. JokkeNyt on palstalla ennustajien ennustaja, hän näkee teidän karvoituksen myös. Paras varoa sanojaan.
Senkun käyt, ei ole miten me muut ajatellaan ehkä asia.Täällä on vain trolleja, jotka ovat jääneet koukkuun trollaukseen. Se oikea keskustelu käydään muualla.
Alapää varmaan jotenkin tulehtunut, en tiedä. Yläpää, no varmaan jotenkin tulehtunut.Minkälainen pää hänellä on?
Eikö edes aivot seiso?Sheivasin kaikki pois, mut ihan turhaan. Ei käynyt Herculeksessa eikä Keltsissä tänään flaksi. Oon myös juonut liikaa, joten tänään ei seiso karvat eikä mikään muukaan. T. Jokke
Paha tilanneSheivasin kaikki pois, mut ihan turhaan. Ei käynyt Herculeksessa eikä Keltsissä tänään flaksi. Oon myös juonut liikaa, joten tänään ei seiso karvat eikä mikään muukaan. T. Jokke
Minä myyn omani, jos vaikuttaa siltä ettei B ole siellä.Voisko joku ennustaa häpykarvoista löydänkö vielä jostain lipun kärpyn Tavastian keikalle. Vtuttaa että menivät
Näin vaan ton viestin läpi, sen kun keskustelet vaan.Keskustelu ei onnistu sinun kaltaisten ihmisten takia, jotka ovat aina karvat pystyssä.
Keskustelu ei onnistu sinun kaltaisten ihmisten takia, jotka ovat aina karvat pystyssä.
Kauhistus, lukulasit puuttuu, luin että k*rvät pystyssä
Runoni?KK on pieni söpö twink minun sylissäni. Ei ole vastusta hänestä, jos kuriin päätän laittaa 212 cm pitkän runoni voimin. T. Jokke
Eikös se ollut sen vikan purkituksen juhlimista? Työhommaa ennen kuin laittoi itsensä iltakuntoon.Kolme shampanjalasia ja sushia kolme laatikollista oli edellinen stoori.
Oikeassa olet, sinun runosi voimin talttuu kyllä kuvaaja jos toinenkin.KK on pieni söpö twink minun sylissäni. Ei ole vastusta hänestä, jos kuriin päätän laittaa 212 cm pitkän runoni voimin. T. Jokke
Oletko ennustaja vai miten näet sen läpi?Näin vaan ton viestin läpi, sen kun keskustelet vaan.
Voisko joku ennustaa häpykarvoista löydänkö vielä jostain lipun kärpyn Tavastian keikalle. Vtuttaa että menivät
Ootte kiusaajia. Mulla ei ole sairauden takia karvoja lainkaan.Mikset ostanu heti, hassu! Mulla on lauantailippu. Häpykarvat sanoo että voit löytää lipun lähellä tapahtumahetkeä onnekkaan sattuman kauttam
Mä voin antaa sulle omani, kunhan ajelen huomenna.Ootte kiusaajia. Mulla ei ole sairauden takia karvoja lainkaan.
KK on pieni söpö twink minun sylissäni. Ei ole vastusta hänestä, jos kuriin päätän laittaa 212 cm pitkän runoni voimin. T. Jokke