V
vierailija
Vieras
Työ ja vapaa-aika helposti sekoittuu hyvässä seurassa. Kk on sanonut haastattelussa että kun hän jostain innostuu niin uppoutuu ihan täysillä ja jopa pakkomielteisesti aiheeseen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Turha liittää jotain ikivanhaa haastattelua K:hon.Työ ja vapaa-aika helposti sekoittuu hyvässä seurassa. Kk on sanonut haastattelussa että kun hän jostain innostuu niin uppoutuu ihan täysillä ja jopa pakkomielteisesti aiheeseen.
Mitä se sun persettä kutittaa?Turha liittää jotain ikivanhaa haastattelua K:hon.
Sovitaan sitten niin, että tuo hänen sanomisensa pätee muihin asioihin, mutta ei K:hon.Turha liittää jotain ikivanhaa haastattelua K:hon.
Koska tulee vääristelevä kuva, oon lukenut haastattelun tietenkin.Mitä se sun persettä kutittaa?
Sovitaan sitten niin, että tuo hänen sanomisensa pätee muihin asioihin, mutta ei K:hon.
Työ ja vapaa-aika helposti sekoittuu hyvässä seurassa. Kk on sanonut haastattelussa että kun hän jostain innostuu niin uppoutuu ihan täysillä ja jopa pakkomielteisesti aiheeseen.
Ei ollut minun vastaus sitten.Sovitaan niin.
Kenen?Ei ollut minun vastaus sitten.
Tuskin on skorpioni horoskoopissa, ei yhtään vaikuta siltä.Tyypillistä skorpparikäytöstä.
Se kelle edellinen vastasi, höhlä.Kenen?
VaikuttaapasTuskin on skorpioni horoskoopissa, ei yhtään vaikuta siltä.
Ei tule tommymäiset vibat, tiettyä herkyyttä enemmän.Vaikuttaapas
Ei tule tommymäiset vibat, tiettyä herkyyttä enemmän.
Varmasti. Kihlat vaihdetaan ennen ulkomaankiertueen alkuaMissähän Emsku ja K kuhertelee. Onkohan vanhemmat jo tavattu
Höpön löpöä.Onhsn Tommy herkkä. Lavalla vain rooli.
Ai sä olit se autisti.Koska tulee vääristelevä kuva, oon lukenut haastattelun tietenkin.
Itse olet silkkaa höpöä.Höpön löpöä.