K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Anteeksi nyt. Ei kannattaisi nyt olettaa mitään toisista kirjoittajista anonyymipalstalla. Mistä ihmeestä luulet tietäväsi mitä ajattelen. Tiedoksesi sellainen, että olen jo Vauvalta alkaen puolustanut kaikkia naisia, erityisesti K:n lähipiiriä ja nostanut esiin mm. shippaajien naisvihaa. Älä oleta, vaan kysy jollet ymmärrä, mitä toinen tarkoitta.
Sun viesti antaa olettaa muuta, jos olet siis kiistan toinen osapuoli. Mua ei kiinnosta K:n naiset vaan se tapa miten puhuit naisista. Annat heistä hölmön kuvan.

Anteeksi nyt. Ei kannattaisi nyt olettaa mitään toisista kirjoittajista anonyymipalstalla. Mistä ihmeestä luulet tietäväsi mitä ajattelen. Tiedoksesi sellainen, että olen jo Vauvalta alkaen puolustanut kaikkia naisia, erityisesti K:n lähipiiriä ja nostanut esiin mm. shippaajien naisvihaa. Älä oleta, vaan kysy jollet ymmärrä, mitä toinen tarkoitta.
Hienoa jos teet niin, mut sun kuva naisista on vanhentunut ja patriarkaalinen. Joskus sitä omaa pinttynyttä naiskuvaa ei huomaa, kun keskittyy vaan muiden tekemisiin.

Yhteistyössä